Ahdistaa lasten perhepäivähoitaja... En jaksa enää.

Vierailija

Ilmeisesti on työhönsä väsynyt, kun enää ei keksi kuin valitettavaa.

Miksi ikinä suostuin perhepäivähoitoon, päiväkodissa ei ollut ikinä tällaisia ongelmia...

Kommentit (8)

Vierailija

Työstä nautin mutta vanhempien ajattelemattomuus ja itsekkyys sapettaa. Tulevat ja menevät miten sattuu. Kuvittelevat, että kun teen työtä kotona niin millään ei ole mitään väliä. Lapsilla ei ole säänmukaista vaatetusta ja sillä rajoittavat ulkoiluamme. Jos lapset eivät olisi ihania niin haistattaisin pitkän #### kaikille vanhemmille.

Vierailija

ja kyllä se oli ihan mielettömän raskasta. Nuorin lapseni oli jo 4, eli ei mikään vauva kun vaihdoin alaa.

Kaikkein eniten risoi pitkät 10-11 tuntiset päivät, jotka alkoivat jo kello 6 aamulla.

Ja se palkka.... kun omaa lasta ei oettu huomioon, ja en ollut "pätevä" vaikka olinkin työskennellyt lasten ja nuorten parissa ja muu alan koulutus, mitäköhän sain... noin 700e tais tulla omaa palkkaa ja siihen pari sataa lasten kulukorvauksia päälle.

Sit toinen perhe alkoi hankalaksi, mikä milloinkin oli mun syytäni.

Esim se että kun meillä on huoltomiesten ovikoodi, ja joku pihan lapsista oli sitä huudellut ulkona. Ihan kuin MÄ olisin sille mitään voinut.

Ja kaikki mahdollinen ja mahdoton vaadittiin, vaikka mulla oli kaksi muutakin + oma lapsi ja perhe.

Sit lopetin, ja niin lopettaa moni muukin nuorempi. Kukaan ei jaksa tällaista riistoammattia.

Päiväkodin työntekijöiden palkka ei sentään vähene, vaikka joku lapsi oliskin poissa.

Vierailija

Nyt on asia viety eteenpäin ja olen soittanut johtajat läpi ja anonut vaihtoa päiväkotiin. Onneksi he olivat mukavia ja kuuntelivat asiani.

Tuntuu, että tässä on niin monta pientä asiaa huonosti. En viitsi kovin paljoa kertoa, jottei hoitaja tunnista minua.

Joku pph vastasi viestiin. Meidän lasten pph ei edes jaksa joka päivä mennä lasten kanssa, vaikka olisi hyvä ilma.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat