Mita tarkoittaa, kun mies lainaa takkiaan naiselle?

Vierailija

Onko se varma merkki kiinnostuksesta? Matkustin taman miehen kanssa junalla, minua vasytti ja han tarjosi takkinsa peitokseni. Mielestani se oli todella romanttinen ele hanelta, mutta mitenkohan mies kokee asian? Olen nyt todella ihasyunut tahan mieheen ja mietin, saanko vastakaikua tunteilleni.

*Pohtii*

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

mieheni lainasi takkiaan eräälle naispuoliselle tutulle kun he kävelivät yhtä matkaa kaupasta ja naiselle ilmeisesti oli tullut kylmä.

Vierailija

oli todella kohteliasta lainata takkiaan. Etene rauhallisesti ja jos mies tulee useamminkin vastaan eri asioissa eri tilanteissa, kiinnostus on molemmin puolista.

Mun ensirakkauteni oli karski romanttinen kundi. Hän lainasi mulle nahkarotsiaan ihan suhteen alkumetreillä. Huolehti muutenkin tosi kivasti : )

Käsittämättömiä vastauksia on tähänkin ketjuun tullut. Heti eka oli ihan alta lipan. Aika huonoihin tyyppeihin on törmännyt, jos mielikuvat takin lainaamisesta ovat tota tasoa.

Mutta anyway, hän pitää sinusta.

Vierailija

nykyinen mies lainasi minulle hanskojaan ja paitaansakin myöhemmin ( ei vielä seurusteltu sillon). JA minusta se oli hyvin herrasmiesmäinen ja romanttinen ele. Joukossa siis oli muitakin tyttöjä ja naisia joita paleli .

Ja kyllä mies oli kiinnostunut!! Jotenki halusi sen ilmaista kun ei suoraan uskaltanu sanoa!;)

T. 10v yhdessä oltu, ja vielä riittää rakkautta

Onnea sulle!

Vierailija

Mies on siis minulle ennestaan tuttu, eika mikaan vieras. Tuntuu, etta ensitapaamisestamme saakka on kipinoinyt valillamme, olemme tavanneet vain pari kertaa isommassa porukassa eraan projektin tiimoilla (ei kiuitenkaan tyoasioissa, tyokavereita emme ole), siis jutelleet vain.

Han on ystavallinen, kohtelias ja hauska. Musta tassa takinlainaamisessa tuntui olevan juuri sita fiilista mita tuossa enkunkielisessa tekstissa selvitetaan.

ap

Vierailija

Mutta varmuutta romanttisesta kiinnostuksesta en menisi lupailemaan, sillä esim. mun isäni on kova tuontyyppisten eleiden ystävä eikä takuuvarmasti ole romanttisesti kiinnostunut kaikista joille niitä tekee.

Ei kukaan silti takkiaan tarjoaisi ihmiselle josta ei jonkintasoisesti pidä.

Vierailija

Lainaus:

Mutta varmuutta romanttisesta kiinnostuksesta en menisi lupailemaan, sillä esim. mun isäni on kova tuontyyppisten eleiden ystävä eikä takuuvarmasti ole romanttisesti kiinnostunut kaikista joille niitä tekee.

Ei kukaan silti takkiaan tarjoaisi ihmiselle josta ei jonkintasoisesti pidä.

Nain apkin ajattelee. Etta tuo mies ainakin pitaa minusta - niinkuin taalla mainitiin niin varmasti on normaalia tarjota takkia vaimolle, aidille tai ystavalle, mutta kelle tahansa tutulle ei valttamatta.

Enka siis mankunut etta minulla on kylma tai oyytanyt takkia, vaan han tarjosi itse, ehka huomasi etta minulla oli kylma.

Huh, tuleepa paljon juttua tallaisesta pikkuasiasta ;)

ap

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat