Että mua vituttaa yks tyyppi. Oikea Kusipäiden Kuningas. ov

Vierailija

Tuo tyyppi haukkui mua eilen kylmäksi ja ylpeäksi neidiksi (jep, jep. Mä olenkin neiti... Ikääkin on jo sentäs 26v), jota jonkun pitäisi vähän kouluttaa.

Taustatietoja tuolle kommentille:

Tuo mies on ollut muhun lätkässä ("tavattiin" harrastusporukassa) jo pian puolisen vuotta. Aluksi tuo soitteli aika useasti (ties mistä onkinut mun numeron tietoonsa..) ja yritti saada mut treffeille jne. Yritin ensin kiltillä tavalla eli en vastannut tuon soittoihin jne. Tuo väitti kiven kovaan, että olen tuijottanut häntä rakastunein silmin harjoituksissa jne. Kissan paskat sanon mä!

Kun tuo ei uskonut, niin sanoin suoraan, etten ole siitä kiinnostunut. No, eipä uskonut tuostakaan! Vaan jatkoi tuota "lähentelyään". Otin sitten kovemmat otteet käyttöön ja olin kuin tuota kusipäätä ei olisi ollutkaan. Ei tulosta vaan tuo edelleenkin jatkoi tuota samaa rataa, vaikkakin kyllä kerran tokaisi, että miksi sä olet noin kylmä? Voi vittu, ei voi muuta sanoa.

Tänään tuo tuli sitten harjoitusten päätteeksi kertomaan muka-hauskoja-vitsejä, jotka olivat A) rasisteja (N-sana oli kovassa käytössä) ja B)vähintäänkin K18 tyylisiä alapää vitsejä. Ja tuo tunki itsensä mun viereen istumaan. Ja tietty mä olin taas kuin tuota ei olisi ollutkaan.

Ja kun olin lähdössä ja avasin auton ovia, tuo kusipää paukautti tuon kommenttinsa.

Oikeasti EN ole kylmä ja ylpeä ihminen, oikeasti olen seurallinen ym. Mutta oma vikansa, mitäs ei uskonut hyvällä!

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Kiitti vitusti, te ette tunne mua henk.koht. joten turhaan auotte siellä päätänne.

Ja miten niin mä olen rohkaissut tuota? En mitenkään.

Ja miten niin en ole suoraan sanonut, ettei mua kiinnosta? Siis sanoin selvällä suomen kiellellä: MÄ EN OLE KIINNOSTUNUT SUSTA.

Ja tuosta neidistä, joo-o. Mutta tuo äijä sanoi sen sillä äänellä, että tarkoitti teini-ikäistä likkaa..

Vierailija

Lainaus:

Mitä sä välität jonkun urpon kommenteista. Jospa se nyt sit viimein jättää sut rauhaan, kun tajusi miten "kylmä" sä olet...

Mutta se äänensävy, millä tuo tyyppi tuon kommentin lausui oli loukkaava. Meinasin siihen sanoa, että oma vikas. Mitäs et uskonut hyvällä eipä ollut muutakaan mahdollisuutta kuin ottaa kovemmat otteet käyttöön.

Ja sulle joka hirnui mun ikää. No sori nyt vaan. Mä täytän parin kuukauden päästä 26 etkä ole ainut, joka ei usko mun todellista ikää. Suurinosa vieraista ihmisistä on luullut, että mä olen alle 20v..

Vierailija

Nythän näytät päässeen tuosta tyypistä eroon, ja jos on tosiaan niin kusipää kuin uskottelet, niin eihän sellaisten sanomisista tarvitse välittää.

Vaikuttaa siltä, että taisi osua arkaan paikkaan, ehkäpä tuossa on ripaus totuutta kun noin kolahti?

Vierailija

Pari kertaa, kun en päässyt harjoituksiin, tuo soitteli perään ja kysyi oikein syyttävällä äänellä, miksen tullut sinä päivänä harjoituksiin. Hittoakas se sille saamari kuuluu, missä mä olen ollut.

Jotenkin tuntuu, että haluaisin lopettaa tuon harrastuksen enkä jatkaisi enää syksyllä, MUTTA rakastan tuota harrastusta ja olen harrastanut tuota jo 8 vuotta..

Vierailija

Oisko kiva jos joku piirittäis vaikka kuinka viestität eitä?

lapsellisia vastauksia tällä palstalla.

Ap. toivotaan että urpo lopetti jo. älä jätä rakasta harrastustasi.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat