En mennyt stressioireiden takia tänään töihin, voinko mennä kaupungille?

Vierailija

Iltapäivällä kun työaika on päättynyt? Nyt en vielä jaksa, pakko nukkua päiväunet, olen aivan poikki

Kommentit (6)

Vierailija

pullollaan. Töitä ei jakseta tehdä, mutta kirppiksiä kyl jaksaa kiertää!

Oletko ajatellut, että tämä sinun harjoittelu voitaisiin muuttaa ihan normi työksi. Jos joku näkee sinut shoppailemassa, niin saat heittää haaveet oikeasta työstä. Ymmärrän, jos apteekissa pikaiseen kävisit mutta että oikein kirppiksiä kierteleen. Hoh-hoijaa teitä luusereita me verorahoilla elätämme! PRKL!!

Vierailija

Jos juokset pikaisesti ostamassa ruuan tai käväiset apteekissa, niin ihan pakkohan sen on olla ok, varsinkin jos sinun kotiasi lähempää ei ko. paikkoja löydy.

Mutta jos aioit taas mennä sovittelemaan vaatteita tai istumaan terassille, niin siitä voi kyllä sitten jo miettiä, että olisikohan potkut paremminkin paikallaan kuin lyhytkestoinen sairasloma.

Oletko lääkärin määräämällä sairaslomalla?

Vierailija

joka ottaa aina uuden harjoittelijan, kun työkkärin tuki edelliselle loppuu. Ei paljon kiinnosta tuolle työnantajalle täyttä työpanosta antaa, ainakaan ilmaiseksi. Harjoitteluunkin menin vain siksi, että saan vähän isomman päivärahan kuukaudessa. Työnantaja on maksavinaan palkkaa ja minä olen tekevinäni töitä.

Joo, taidankin lähteä sinne kirppikselle nyt kun kaikki työkaverit raatavat töissä eikä heihin törmää kirpputorilla. Jos kysyvät jotakin, sanon että kulutan aikaa kirpparilla lääkäriinmenoa odotellessa.

Vierailija

Kyllä itse ainakin käyn kaupassa ja hoidan asiat vaikka olisin sairas. Pakkohan se on kun ei ketään muuta ole joka siellä kaupassa kävis ja lapsille ruokaa laittaisi.

Ja onhan niitä ihmisiä jotka on saikulla puoli vuotta, vuodenkin. Ei nekään varmaan kotona istu kaiken aikaa.

Vierailija

Tänään on ensimmäinen päivä ja huomenna menen töihin jos pääkipu ja mahakipu helpottaa ja tämä mahoton väsymys. Ihan ajattelin kaupungilla aikaani kuluttaa ja kirppareitä kierrellä jos iltapäivällä ei enää väsytä. Lapsenkin vien päiväkotiin jotta saan levättyä.

Olen työkkärin palkattomassa harjoittussa, jotenka työnantaja ei mun varaan saa mitään kallisarvoisia projekteja laskea enkä minä ole heille korvaamaton.

Lähden kaupungille iltapäivällä ja lapsen haen neljän jälkeen hoidosta

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat