jotkut ei voi kotona sisällä pitää kukkia allergian tms vuoksi. Samoin syötävät jutut on vähän epävarmoja tämän takia, ellei tiedä allergioista tai muuten vaan makutottumuksista. Joku nätti kesäkukka/amppeli/asetelma varmaan nyt kaikille on ok, eiköhän kaikilla nyt jonkunmoinen parveke tai piha ole.
T.erityisope
Kahvi, tee, hillo, hunaja tms. kauniisti laitettuna. Tai käsintehty saippua esimerkiksi. Kukka varmasti aina hyvä vaihtoehto.
jotkut ei voi kotona sisällä pitää kukkia allergian tms vuoksi. Samoin syötävät jutut on vähän epävarmoja tämän takia, ellei tiedä allergioista tai muuten vaan makutottumuksista. Joku nätti kesäkukka/amppeli/asetelma varmaan nyt kaikille on ok, eiköhän kaikilla nyt jonkunmoinen parveke tai piha ole.
Oliiviöljyä kauniissa lasipullossa, uusia perunoita ja perunanpesuhanska, keittiöpyyhe ja patalappu...
Rakkaita muistoja -vieläkin tallessa: Tallilyhty, pihaharja -maalattu ja nimikoitu =),
Yhden mariskoolin sain koko luokan yhteisenä lahjana Punaisen (tiesivät että se puuttuu), Itse leivottu kakku -on kyllä syöty...
useamman oppilaan yhteisenä lahjana ostettu Aarikan lintulaukku ja muki ja yksi ihana muisto: Lasten itse tekemä video minulle muistoksi!
Lukiolaisia ovat jo nykyään, mut vieläkin muistelen =)
Henkilökohtainen, hieman ajatusta -sieltä se löytyy.
jouluna sitten jotain muuta.. kielokimppukin on tosi mahtava jos saa kunnon kimpun kasaan--lapsi voi itse poimia