Onko muita, jotka eivät tule toimeen äitinsä kanssa?

Vierailija

En vaan yksinkertaisesti pidä koko ihmisestä. Puhuu koko ajan, eikä koskaan kuuntele muita, ei minua, eikä ketään muutakaan, keskeyttää, jos joku puhuu, on jatkuvasti suuna päänä.

Puhua töksäyttelee mitä mieleen tulee, loukkaa, nauraa päälle.

Aina tulee paha mieli ja itku, kun ollaan tekemisissä.

Kommentit (3)

Vierailija

on aiheuttanut. Kotikasvatuksessa kasvatettu niin, että minä en ole mitään, kaikki muut ihmeset ovat parempia, taitavampia yms. Koskaan ei meidän esim. opiskelusuoritukset ole olleet yhtään mitään, säestetty kommentein "et sitten parempia numeroita saanut?" Juhliin ei saataisi vieläkään aikuisina mennä, nolataan vaan ittemme parempien juhlissa.

Ja samalla pitäisi äidin itsetuntoa koko ajan tukea niinkuin pikkulapselle, mitä kaikkea se on saanut aikaan ja kuinka taitava se on tekemään käsitöitä.

Vierailija

Ajattelen täysin erilailla parisuhteesta ja olen mielestäni itsenäisesti ajatteleva nainen. Halveksin äitini tapaa nostaa vuosi sitten kuollut väkivaltainen alkoholisti-isäni jalustalle ja siitä meillä on tämän vuoden aikana ollut raivokkaita riitoja.

Äitini täytti tiistaina 60v, mutta hän ei halunnut juhlia sen takia että yhteiskunnasta eristäytynyt mielenterveysongelmista kärsinyt isäni oli eläessään sanonut että äitini ei saa juhlia järjestää.

Isäni eläessä toivoin hänen kuolemaansa ja sitä että äitini pääsee vihdoinkin vapaaksi alistavasta parisuhteesta. Olin väärässä, isäni kuoleman jälkeen äitini on ottanut elämäntehtäväkseen elää kirjaimellisesti niinkuin diktaattorimainen isäni aikoinaan halusi.

Halveksi äitiäni tästä syystä, enkä halua olla hänen kanssaan missään tekemisissä, koska hän myrkyttää omalla katkeruudellaan myös minun elämääni.

Onneksi meillä on äitini kanssa välimatkaa 200km

Vierailija

en kerro mielipiteitäni :( Me tytöt kärsimme, kun äiti suosii veljemme perhettä aivan törkeesti. Mulle vaan valittaa ja valittaa. Tänään on lapseni 1v synttärit, arvatkaa tuliko edes korttia?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat