Imetys ja kuukautiset, apua!!

Vierailija

Vauva on vasta 5 viikkoa vanha, voiko minulla jo nyt tulla ekat menkat?? Jälkivuoto loppui 1-2 viikkoa sitten, tuskin tämä sitäkään voi olla uudestaan? Ihan kunnon vuotoa...

Toinen juttu, vaikuttaako se imetykseen? Onko maito erimakuista tms? Vauva on ollut muutaman päivän aika kiukkuinen rinnalla, päästää irti ja huutaa, vain unisena öisin syö rauhassa. Vuoto alkoi eilen.

Tämä jo kolmas lapsi, mutta aiempien kanssa menkat tulleet vasta n. 8kk synnytyksestä, siksi olen aivan ihmeissäni. Olisin tosi kiitollinen, jos joku osaa jotain sanoa!!

Kommentit (7)

Vierailija

että kuukautisten alku vaikuttaa maidon makuun. Esikoisen kohdalla kk alko 9kk synnytyksestä, mut en sillon ainakaan huomannu mtn raivoilua.

Vierailija

huolimatta viimeistään kuukauden kuluttua jälkivuodon loppumisesta. Ekalla kerralla olin jälkitarkastuksessa neuvolassa juuri ekojen kuukautisten aikaan ja kokematon neuvolalääkäri lähetti mut kaavistaan, koska luuli istukan palan jääneen kohtuun. Yksikään vauvoistamme ei ole kyllä reagoinut kuukautisten alkamiseen ruokaraivareilla. Jatkat vaan imettämistä, parin päivän päästä helpottaa!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat