Voi vitsit mitä hintoja hotelleissa.

Vierailija

Oon varaamassa Helsinkiin majoituspaikkaa. Heinäkuun viikonlopulle pe-la. katoin jo sokoshotellien hinnat netistä se missä saa varata. Esim. Vaakunassa 2 vaihtoehtoa kahden hengen huoneeseen 136€ ja 191€. Sen oon aina tiennyt, että viikolla on hinnat kalliimpia. Eri hotelleista kyselin kun keväällä hotellissa yövyttiin Helsingissä ja hinnat ma-pe välillä 1 yö 150-330€. Viikonloppuna on yöt olleet tähän asti 80-120€.

Omanahotelliin jo yritin varata, mutta kyseisenä ajankohtana ei vapaita huoneita.

No joo täytyy katella vaihtoehtoja.

Niin oon joskus katsonut netistä sokoshotellien hinnan ja hinnat ovat olleet samaa luokkaa. Mutta kun on soittanut ja varannut on hinnat olleet edullisempia. Onko netissä varaaminen kalliimpaa vai miksi eivät ilmoita edullisemmista huoneista?

Kommentit (3)

Vierailija

Mutta loppuikohan se tarjous eilen ....? Tarkista äkkiä Scandicin sivuilta!

Minä varasin useamman yön Ruotsista - 3 yötä yhden hinnalla muihin hotelleihin/tavallisiin hintoihin verrattuna.

Vierailija

Scandicista huoneen kesäkuun lopulle, hinta reilu 60 euroa, se on joku nettitarjous. En muista mihin asti oli voimassa, käy Scandicin sivuilla jos et ole jo ollut.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat