Vierailija

mies oli tosi hämillään kun vietettiin ekaa kertaa joulua mun suvun kanssa. joulusaunassa kun käytiin iltasella niin kivahan sen jälkeen on olla vähissä vaatteissa tai kokonaan ilman että pääsee hiki poistumaan elimistöstä. mies väitti ettei ole koskaan nähnyt edes perhettään saati sukulaisiaan alasti. jotenkin vaikeata uskoa, että joillain on niin umpimielinen suku, ettei voi edes saunoa ja rentoutua yhdessä. miten teillä muilla on?

Sivut

Kommentit (25)

sukuporukalla, siis saunotaan ja uidaan, vilvoitellaan.

Ei ihan nudismia, mutta hyvin voidaan olla saunan jälkeen kalsarisillaan / pyyhe ympärillä takkahuoneessa tunni pari, niin että jokainen pukeutuu omassa tahdissaan.

no mies siis väitti, että ei ole ollut alasti kenenkään perheenjäsenensä seurassa (anoppi, appi ja miehen kaksi siskoa) kuin pikkupoikana viimeksi. saunoivatkin kuulemma kaikki erikseen aikoinaan. kai sen perhe peseytyy, luulisin, mutta jokainen itsekseen. me ollaan miehen kanssa kyllä saunottu yhdessä ja oltu muutenkin alasti.

viime jouluna oltiin sitten mun suvun kanssa ja meillä on tapana saunoa niin paljon porukkaa kuin saunaan yhtäaikaa mahtuu, sekä miehiä että naisia. sukuahan me ollaan, että ei sen nyt mitenkään kummallista pitäisi olla. ja jos kerran saunassa voi olla alasti niin miksei terassilla vilvoittelemassa, keittiössä mehua juomassa, makuuhuuoneessa lasta nukuttamassa, vessassa... miksi se sauna ja pukuhuone nyt niin erilaista olis? miestä vaan alkoi ahdistaa ja yritti mullekin laittaa kylpytakkia päälle. ite murjotti täysissä vaatteissa eikä tullut edes saunaan. nyt ei suostu lähteä jouluksi enää mun sukulaisten luo.

ap

Lapsena olen viimeksi ollut saunassa oman lapsuudenperheeni kanssa. 12-vuotiaasta lähtien saunoin yksin, sen jälkeen ollut saunassa vain naispuolisten kavereideni kanssa sekä tietysti mieheni (ja pienten lasteni) kanssa. Mutta en suvun enkä _todellakaan_ miehen suvun kanssa!

Eli ei, en haluaisi nähdä anoppia, appiukkoa tai muita miehen sukulaisia alasti. Enkä lähtisi sellaiseen joulunviettoon, jossa tuo tapahtuisi...

ja meillä ainakin vanhin poika 15v ottaa etäisyyttä meihin muihin saunomisissaa. eli ei tule samaan aikaan vaikka pyydettäisiin. Mutta yksityiyys hälle suotakoon.

Joten jos miehesi on ollut nuoruudessaan tällainen häveliäs niinkuin mun vanhin poika niin voi hyvinkin olla ettei ole kekkuloinut nakuna edes saunassa muitten kanssa.. Meinaan meillä 13v poika kyllä kekkuloittee mutta jos se loppuu niin se suotakoon. ihmiset vaan on niin ylsilöitä toisille sopii nakuilu toisten seurassa toisille ei..

Mä vedän todella tarkan rajan alastomuudestan oman perheen piiriin ja ulkopuolisiin. Ulkopuolisia on jo anopit, apit, yms. Oman perheen parissa voi viettää vaikka koko päivän ilman rihman kiertämää, mutta muiden seurassa se ei käy.

sinä joka kysyit kumman kanssa olen naimisissa, niin kyllä, mieheni kanssa olen naimisissa mutta rakastan kyllä myös perhettäni ja sukuani. tyhmä syy minusta hylätä koko suku kun mies ei voi kerran vuodessa saunoa. eikä sen siis mikään pakko olis sinne saunaankaan tulla mutta kun sitä ahdistaa mun alastomat sukulaiset ympäri taloa. niitä ei kuulemma pääse mihinkään karkuun kun tulee jonkun tissi tai mulkku vastaan, sanoo mies. vaikea tilanne.

ap

Kroppa on raskauden jäljiltä ihan kamalassa kunnossa, enkä haluaisi näyttää sitä kenellekään. En kuitenkaan kehtaa kieltäytyäkään, kun siitä saunasta on niin hehkutettu.

Ja voin olla alasti mieheni, veljieni, isäni seurassa. En muiden miespuolisten (aikuisista siis kyse, pikkupojat asia erikseen). Naispuolisten sukulaisten kanssa voin saunoa, ja tuntemattomien naisten jotka uimahallissa sattuvat yhtä aikaa kanssani olemaan.

Kalsareissa olen kyllä nähnyt esim. appiukkoni ja lukuisia muita miehiä juuri saunan jälkeen jne, mutta ei muuten.

Todella erikoisena pidän jos miehesi ei ole nähnyt vanhempiaan alasti, eivätkö koskaan sauno tai peseydy?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat