Miten voi käydä näin kipeää?!

Vierailija

Laitettiin eilen kierukka ja illalla alkoi järjettömät supistukset. Yöksi vähän helpotti, mutta nyt alkoivat taas. Piti viedä lapset ennen aikojaan päiväunille kun en tätä irvistelemättä kestä. Vähemmästä olen saanut spinaalin. Onko kellään tietoa tai kokemusta mahtaako tämä jatkua pitkäänkin? Onko tämä edes normaalia?

Kommentit (13)

Vierailija

ja pyydät vahvempaa troppia apteekkiin puhelinreseptillä.Älä kärvistele turhaan.

Gyne saattaa myös haluta sut uudelleen tuolille, sillä joskus kierukka puhkoo kondunseinämää asennusvaiheessa.

Vierailija

inhottaa kun tietää että sisuksissa on koko ajan jotain. Ja kun sterilisaatiokin on tehty, tuntuu koko kierukka aika turhalta. Mutta minkäs teet!

Lainaus:

En tajua miksi jotkut suostuvat että sisuksiin tungetaan vieraita esineitä kuten kierukka. yäk yäk yäk

Vierailija

Minulla on ollut kaksi kertaa kierukka ja toisella kertaa oli vähän nipistelyä saman päivän aikana kun asennettiin ja sitten ei mitään.

Ottaisin yhteyttä lääkäriin olisiko jotain mennyt kuitenkin pieleen asennuksessa.

Vierailija

Otat buranaa 2-3 tablettia niin että krampit helpottavat, sitten jatkat buranan syömistä 8 tunnin välein pari kolme päivää. Kivusta on turha kärsiä, kun sen syy tiedetään eikä se ole vaarallista ja kipulääkkeet on keksitty.

Vierailija

Kipulääkettä tarvittaessa ja hyt heti.

Mun eka kierukka kiukutteli melkein 3 kuukautta, tosin koko ajan helpottaen. Lääkäri käski lääkitsemään niin kuin kovia menkkakipuja. Burana on joo hyvä, samoin panacod, jos lääkäri sulle sellaisia määrää.

Vierailija

Minulle on laitettu kierukka kahdesti, mutta en ole huomannut sen nipistyksen jälkeen mitään. No, minulla oli kivuttomat avautumissupistuksetkin ja silloin lääkäri sanoi, että minulla ei ole kipuherkkää kohtua. Ehkä se selittää.

Vierailija

että kierukka on kramppien seurauksena alkanut työntyä ulos mikä taas edelleen koventaa kramppeja.

Sinuna menisin näytättämään kohtua ja kierukkaa kunnon gynekologille.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat