Vierailija

Kommentit (13)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

än " kanankoipimaisesti" . Lisäksi pukuvalinnat ovat keränneet kangasta vatsalle, mikä ei tosiaan lievennä vaan lisää efektiä...Mun mies kysyi jo ekan talent-karsinnan jälkeen, että onko se raskaana, ja munkin mielestä vatsa on ollut ihan samanlainen koko talentin ajan. Aika vähän muutosta viikoissa siis...Vai onko tää raskaus uutinen nyt jotenkin " virallista" tietoa?

Tunnen muuten parikin tosi hoikkaa ja sädehtivää SYNNYTTÄMÄTÖNTÄ naista, joilla kuitenkin juuri vyötärönseudulla pömppää. Jostain kumman syystä juuri näillä naisilla on myös aika uhkea etumus kokoonsa verrattuna. Näyttävät siis " alkuraskailta" aina.

Entinen missi ja radio suomipopin juontaja. Radio työt hän on lopettanut ja siirtynyt televisioon.

Onneksi olkoon Susanna, ihana vauvakumpu näkyi tänään selvästi  ☺

Melko pitkä raskaus, kun tää ketju on aloitettu vuonna 2007 ja edelleen on vatsa sennäköinen, että olisi raskaana. Siis en ole nähnyt ihmisestä minkäänlaista kuvaa, mutta tämän palstan mukaan :)

Vierailija

Voi se maha muutenkin pömpöttää, esim. sairauden takia. Mulla itsellä maha endometrioosin takia usein kipeä ja turvonnut ja näyttää pieneltä vauvamahalta :( En itse tuijottelekaan naisten mahoja kun ei sitä koskaan voi tietää mitä on taustalla. Ja mitä se muille kuuluukaan, ja sitä paitsi onnellisesti raskaana oleva kyllä itse kertoo asiasta jossain vaiheessa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat