Vierailija

.

Kommentit (26)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

In. Ja toivotti minulle hyvää yötä. Minä olin toisessa päässä suomea nukkumassa mieheni vieressä kun sinun miehesi oli Helsingissä. En tiedä mitä puuhasi loppu yön. Sen jälkeen minulla alkoi mennä paremmin oman rakkaani kanssa joten en mennyt tapaamaan miestäsi.

Mielessäni kuvittelen tämän miehen hiukan ylipainoiseksi, ei miksimään " löydöksi" , mutta joka kuitenkin jotenkin onnistuu pelaamaan naisten kanssa. Kotona selittää yhtä sun toista ja vaimo on yks justiina.

Meidän paikkakunnan K-marketissa (täällä pohjoisessa) on kaksi häntäheikkiä, itse kauppias ja sit pienempi pomo. Molemmat niin tuiki tavallisen näköisiä taatiaisia, että huvittaa suuresti se heidän naisten pyörittelynsä.

Kaikenlaisten mukaan ne naisten lähtevätkin! :DDDD

" Sen jälkeen miehesi tuli takaisin ja vaikutti omituiselta. Aavistin heti, että hän on ollut jonkun kanssa sillä reissullaan. Meidän välillämme ei ehtinyt tapahtua muu kuin se, mitä en ehtinyt sinulle selittää, kun suljit puhelimen, mutta kun kuulin keskon palkitsemistilaisuudessa tapahtuneesta, päätin että meidän juttu ei mene pidemmälle. Sitten sinä.."

Joku muu jatkakoon!

Sellainen on (ollut) minun ja miehesi välillä tapahtui ainoastaan se mitä en loppuun asti ehtinyt sinulle kertoa kun suljit puhelimen. Alun tiedätkin jo. Jatkan siitä mihin jäin. Miehesi oli toukokuussa Helsingissä jossakin keskon palkitsemistilaisuudessa. Sen jälkeen

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat