onko teillä kokemusta kieroista kiinteistönvälittäjistä? onko

Vierailija

kaikki yhtä kieroja ku mikä sattui meidän kohdalle? kysynpä vaan :)

Sivut

Kommentit (32)

Vierailija

mitähä kaikkea meillä.. kysyin kerran " missä kunnossa katto" vastaus: " hyvä" , kysyin tehty mitään katolle? " hyvä"

ja kierteli ja kaarteli..

sanoi viel lopuks et tarjous on jätettävä jo seuraavana pv klo 16-16.30 välisenä aikana.. sanoi että niiiiiin paljon kyselijöitä, mut ei ollu muita katsomassa ku me.. ja sanottakoon, et talo vieläki myynnis!

Vierailija

Valehteli meille kokoajan monia asioita. En tiedä miksi.

Yritti vaan pudottaa kovasti meidän hintaa, valehteli kävijämääriä ym.

Toinen välittäjä myi asunnon nopeasti ja hyvällä hinnalla

Vierailija

Oli kyse asunnosta, josta oli toinenkin kiinnostunut. Välittäjä yritti saada mua sanomaan tarjouksen ääneen niin, että toinen ostaja seisoi vieressä. Osoitti muutenkin kaikin keinoin, että olen selkeästi kakkonen kisassa. Lopulta otti ensin mun tarjouksen ja meni sitten hakemaan toista tarjousta, joka -yllätys?- oli parempi kuin omani. Ei myöskään tarjonnut mulle mahdollisuutta korottaa tarjoustani.

Vierailija

onko tosi vai huhupuhe et kiinteistönvälittäjillä se joka " vuosiraja" , minkä aikana ostajalla se joku turva et jos jotai ilmenee nii välittäjä vastuussa?

onko muita tapauksia??

Vierailija

antaa asiakkaalle kaikki ne tiedot jotka myyjä on hänelle antanut. Lisäksi välittäjällä velvollisuus selvittää myyjältä tiettyjä asioita, mutta välittäjä ei tietysti voi ottaa vastuuta siitä jos myyjä jättää jotain kertomatta. Mutta välittäjällä ei ole lupa jättää kertomatta mitään mitä myyjä on kertonut 8mikä vaikuttaisi kauppaan) eikä keksiä omiaan. Vastuuaika ei periaatteessa vanhene.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat