Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onnekas miesten suhteen

Vierailija

Mietin tässä justiin miten onnekas olen ollut elämässäni suhteessani miehiin. Moinen juttu pälkähti päähän lukiessani vanhoja ketjuja, joissa kerrotaan faktoja muiden perhe-elämästä, seksistä ja yleensäkin parisuhteesta.

Seurustelin ekaa kertaa vasta 17-vuotiaana ja menetin tälle mukavalle pojalle neitsyyteni. Elämäni aikana on ollut vain pari yhden illan juttua - nekin hyviä kokemuksia- ja aviomieheni tapasin 21 v:na. Tämä oli aivan ihana: uskollinen, huumorintajuinen, älykäs, tajuttoman komea, hyvä isä kolmelle lapsellemme, taitava ja huomioonottava rakastaja ja ennenkaikkea rakasti minua sydämensä pohjasta ja toi sen esille säännöllisesti: muisti synttärit, joulut, äitienpäivät ja hääpäivät.

Kaikki ei kuitenkaan suju aina niin kuin etukäteen suunnittelee ja jäin leskeksi äkillisesti kolmen alle 10 v lapsen kanssa. Elämä on kuitenkin ihmeellistä, sillä tapasin vanhan tuttavani, joka tunnusti rakastaneensa minua aina. Olemme siis tunteneet 20 v ja nyt asumme yhdessä ja vietämme uusioperhe-elämää viiden lapsen kanssa joka toinen viikko.

Tämäkin mies on ihanan näköinen ja luonteinen, fiksu, luotettava, on ottanut lapseni kuin omikseen, petipuuhat synkkaavat ihan täydellisesti, elämän intressimme ovat samansuuntaiset ja taas: mies rakastaa mua ja mä häntä ihan käsittämättömän paljon.

En tajua miten juuri minä olen niin onnekas, että olen saanut kokea nelikymppiseen mennessä kaksi valtavaa rakkautta, kun jatkuvasti saa lukea tarinoita, joiden kirjoittajille tekisi mieli sanoa, että JSSAP.

Kommentit (14)

Vierailija

Muistettakoon nyt kuitenkin, ettei onnellinen parisuhde ole vain onnesta kiinni, vaikka toki siihen sitäkin tarvitaan. Mutta joskus tosiaan käy niin, että hyville ihmisille tapahtuu hyviä asioita. :)

Vierailija

että parisuhteet ovat olleet hyviä. Nauti onnestasi! Myönteisyydestäsi varmasti kertoo sekin, että tunnut olevan edesmenneestä puolisostasi kiitollinen - siis siitä että hän oli sinun elämässäsi ja sait rakastaa häntä.

Vierailija

Lainaus:

Muistettakoon nyt kuitenkin, ettei onnellinen parisuhde ole vain onnesta kiinni, vaikka toki siihen sitäkin tarvitaan. Mutta joskus tosiaan käy niin, että hyville ihmisille tapahtuu hyviä asioita. :)

Vierailija

että on rakastanut ja tullut rakastetuksi. Ja kun vielä haaveet ja toiveet kohtaavat niin onni täydellinen.

TOiset eivät saa kokea oikeaa rakkautta koko elämänsä aikana ja kohtaavat vain kusipäisiä ja itsekkäitä miehiä. Ovat ehkä alistuneet kohtaloonsa niin etteivät edes tiedä mitä on hyvä ja tasapainoinen parisuhde.

Vierailija

on niin totta, että toiset ei ikinä koe OIKEAA rakkautta ja ovat sitten kummissaan näistä "siirappikirjoituksista". minäkin luulin aikanaan, että oikeaa rakkautta on vain kirjoissa ja elokuvissa, kunnes elämä näytti, että on sitä. minäkin siis kuulun siihen marginaaliseen ryhmään, että olen löytänyt sen oikean rakkauden ja sen kun löytää, sen tietää.

Vierailija

että iloitsee siitä mitä on saanut eikä haikaile enemmän perään. Ehkä ap:n miehet ei meitä kaikista olisi yhtä ihania, mutta hän näkee heidät lähes täydellisinä ja se hänelle suotakoon. Mun miehen taas muut näkee paljon ihanampana kuin minä, mutta se varmaan johtuu enemmän mun luonteesta kuin mistään muusta.

Uusimmat

Suosituimmat