MIgreenistä kärsiviä?

Vierailija

oletteko kokeilleet vyöhyketerapiaa sen kurissa pitämiseen? mulle ilmeisesti puhkes yhtäkkii migreeni ja en todella sitä sairautta haluisi :( aivan kamalaa kun näin lapsenkin yksisilmäisenä eilen ja digikellosta (esim. 14.27) niin vain viimeisen numeron.. hetken päästä tuo helpotti ja sit iski hirvee hedari :(

Kommentit (11)

Vierailija

Lääkäri teki kaiken maailman -pistä sormi nenään testejä yms. ja sanoi että ei ole ainakaan mitään keskushermostollista vikaa... ei antanut mitään

diagnoosia vaan sanoi että jos tuo jatkuu niin ota uudestaan yhteyttä... ikää mulla on 24v ja mulla on lapset 4v ja 1,5v... toivottavasti ei nyt tätä ala useammin tulemaan :(

Vierailija

Siitä oli minulle apua paljon. Vyöhyketerapiaa ei hyödytä kokeilla vain muutamia kertoja. Aluksi se voi pahentaa oireita, mutta vähitellen se auttaa (ei tietenkään kaikille).

Vierailija

migreeni häviää aina raskauden ajaksi. :) Pitäis olla koko ajan raskaana. Olo on suorastaan ihana, kyllä nää raskausoireet on pientä migreeniin verrattuna.

Vyöhyketerapiaa en ole kokeillut.

Lainaus:

Pahenee aina raskausaikana, kahdessa viimeraskaudessa olen joutunut syömään lääkkeitä lähes päivittäin rv 25 lähtien.

Vierailija

Mulla oli migreeni liki joka päivä raskausviikolle 18 asti. Ei kiva. Mullakin on ihan lapsuudesta asti ollut.

Mä en tiedä onko vyöhyketerapiasta mitään apua, mutta akupunktiosta on monelle ollut apua migreenissä.

Vierailija

toivotaan että se myös pitää tän migreenin loitolla, kun ei mulla siitä ole edes oikeeta diagnoosia niin ei ole mitään hyviä lääkkeitäkään saatavilla jos tuo kohtaus taas tulee... ap

Vierailija

kun koskaan ei oo aiemmin ollut edes krapulassa päänsärkyä :( broidilla on ollut kuulemma saman tapaisia näköhäiriöitä ja sen jälkeen pääkipua.. että ehkä tää tosiaan on sit sitä migreeniä... luulis et tila olis jo huonontunut paljon jos tää olis jotain vakavampaa.. ap

Vierailija

ja nyt luin että siitä vois olla hyötyä migreeniin, joten tilasin nyt heti jo ens tiistaille pitkästä aikaa ajan. Pakko kokeilla ainakin ja ainakin tää lievä ihottumakin tästä sitten lähtee :) ap

Vierailija

Pahenee aina raskausaikana, kahdessa viimeraskaudessa olen joutunut syömään lääkkeitä lähes päivittäin rv 25 lähtien.

Normaalisti iskee kohtaus 1-8x kuukaudessa. Väsymys yks suurin laukaisija ja kaksosvauvojen äitinä sitä riittää.

Vittumainen vaiva, mutta onhan sitä vakavampiaki. Vyohyketerapiaa olen kokeillu 4v sitten muutaman kerran, ei apua.

Vierailija

Mulla on normaalisti auraton migreeni, mutta nyt on tullut myös muutamia aurallisia. Jälkimmäisessä menee näkö ja tunto... En ole saanut apua vaihtoehtohoidoista, mutta onneksi lääkkeet auttavat. Tosin tekevät olosta turtuneen. Mulle migreeni tulee aina ennen kuukautisia ja stressin lauettua. Ei kiva, mutta eipä tälle mitään voi. :( Kokeile ihmeessä, että sattuisiko vyöhyketerapia auttamaan sinun kohdallasi. Ehkä itsekin lopetin liian aikaisin.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat