Lisää lapsia!

Vierailija

Onpas täällä taas mukava vierailla pitkän tauon jälkeen. Olen ollut täällä vakiona -01-04 välisenä aikana.

Nyt on kuitenkin pitkällisen harkinnan jälkeen pää mennyt sekaisin ;) ja kolmatta kirmiäistä suunnittelemme.

Minulla on nyt hormonikierukka, joka on majaillut minussa keväästä -05 ja poistoa suunnittelen elokuulle loman vikoille hetkille.

Esikoinen menee kouluun syksyllä 2009 ja silloin olisi mukava olla kotona. Siitä tämä suuunnitelmallisuus.

Onnea kaikille itsensä likoon äitiyden puolesta laittaville kuumeilijoille!

Kysymys vielä minkä aikaa on kestänyt tulla raskaaksi kanssasisarilla kierukan jälkeen?

Kommentit (2)

Vierailija

Mulla on just sama tilanne kuin sullakin. Eli vakiopyörijä täällä 01-04, lapset syntyneet 02 ja 03. Meilläkin esikoinen menee kouluun 09, ja olen ajatellut että silloin olisi kiva olla äitiyslomalla.. Eli vauvakuumetta on ollut tässä koko kevään, vielä ei olla alettu yrittämään tai tehty mitään päätöstä kun vähän epäilyttää ja hirvittää toisaalta... Lähinnä mietityttää taloudellinen puoli tässä ja työelämään sijoittuminen tulevaisuudessa.. Ja toisaalta tekis mieli vaan laittaa perhe-elämä etusijalle ja luottaa siihen että jotenkin pärjää..

Vierailija

Niinpä niin, itsekin juuri palasin palaveeraamasta pomon kanssa, joka kovasti haluaisi puhua minun urakehityksestä? Huaaaaaah! Kiva kiva, mutta enpä voi kertoa mitä pienessä päässä liikkuu. :D

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat