Vierailija

Sivut

Kommentit (20)

Lyhyt pätikkä ja painoa lähes 80kg.

Surku tulee.... mutta minkäs voit kun äiti antaa välipalaksi paketin meetvurstia ja puoli litraa suklaavanukasta päälle.

Painoin viimeisilläni raskaana tuon 70kg.

Tiedän pari henkilöä, jotka ovat olleet lapsena pyöreitä ja murrosiän aikana laihtuneet normaalimittoihin. Nämä ovat kyllä miehiä, en tiedä vaikuttaako asiaan.

mar_i:

Lainaus:

Kuulostaa raa' alta, mutta se on totuus. Ja itse pidän lapsen lihomista vanhempien " syynä" . Tietysti myös geeneillä on näppinsä pelissä, mutta ninku noin geenit huomioiden.

tytöllä on masennusta tmv. mitä se sulle kuuluu?

On kyllä aika omituista. ite olen 158cm ja 47kg.

En edes raskaana ollessani painanut läheskään noin paljoa.

Kuulostaa raa' alta, mutta se on totuus. Ja itse pidän lapsen lihomista vanhempien " syynä" . Tietysti myös geeneillä on näppinsä pelissä, mutta ninku noin geenit huomioiden.

Vierailija:

Lainaus:

Miten 13 v. tyttö voi painaa 70 kiloa

Säänölliset hampurilais-/kebab-/pizza-ateriat ja reilut jälkkärit siihen päälle. Välipalaksi karkkeja. Ja jos joskus oikein ollaan terveellisiä, niin ostetaan kiinalaista koska siinähän on vihanneksia.

Kaikki tietenkin huuhdotaan limulla alas.

Ihmekö tuo sitten.

samanpituinen ja painoinen. Lihavahko lapsi siis, mutta synnyin neljä kiloisena ja vauvasta asti ylipainoa kertynyt. Perinnöllistä kai.

Jos kilot tulleet noin nopeasti niin sanoisin, että murrosiän hormonaaliset syyt sekä huono ruokavalio.

Tyttö on lihavahko, mutta ei sairaalloisen lihava.

Monessa perheessä ns kunnon ruokaa ei laiteta lainkaan vaan lapset ja nuoret elävät eineksillä, pitsalla, hampurilaisilla, sipseillä, karkilla ja limulla. Kyllä siinä on sitten turha ihmetellä miksi nuori lihoaa.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat