kaverini ei usko....

Vierailija

hän on raksalla töissä ja odottaa nyt lasta, vaan ei suostu uskomaan ettei välttämättä pysty jatkamaan työtänsä siellä, On laskenut että tekee 30päivää enne laskettua aikaa saakka töitä ja ehtii ostaa kalleimmat vaunut, kaukalot, vaatteet mitä rahalla saa ( eka lapsi tulossa ). Koitin kertoa ettei se välttämättä niin mene. Itse jouduin rakennuksilta pois viikoilla 17, koska kyseessä oli vauvan turvallisuus.

Tuntuu pahalta hänen puolesta, ja nyt hän sitten on suuttunut ja katkonut välit koska olen väärässä ja koitan "estellä" hänen elämäänsä :( HUOH!

Kommentit (4)

Vierailija

Ovat jatkuvasti korkealla maalaamassa tai kannattelemassa jotain. Myös ns myrkkymaaleja on jatkuvasti lähellä/samassa työtilassa. mm kattotyömaita on paljon kesäksi. Olen vain huolissani, mutta ei sitä arvostettu :( en siis halua mitään pahaa enkä jankuttanut.

AP

Vierailija

kun kerran olet maininnut asiasta kaverillesi niin ei kai siitä tarvitse jankuttaa.

toiset ovat parempi kuntoisia, toisilla raskaus sujuu ongelmitta ja pystyvät oleen töissä loppuun asti. tässä tapauksessa tietenkin työ on raskasta eikä ainakaan kannattaisi kantaa mitään painavia ym. mutta olet kerran varoittanut niin ei mielestäni tarvitse enää asiasta huolehtia. sittepä hän itse näkee ja kokee pystyykö jatkamaan vaiko ei. eiköhän neuvolassakin tule siitä asiasta puhetta ja osaavat kieltää työn jos on vaaraksi lapselle.

Vierailija

Kaikkeen on hyvä varautua. Itse olen istumatyössä ja raskauden puoleen väliin mennessä ollut saikulla jo pari viikkoa, saa nähdä miten jatko.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat