Minkälaisia kakkaamisvinkkejä teillä on jotta kehtaa kakkia yleisessä vessassa?

Vierailija

.

Sivut

Kommentit (291)

Oon tosiaan luullu että olen ainoa outo. Mut se on hyvä keino silloinkin kun kakka on löysää. Ei röpise niin paljon ja ne pieruäänet saa tukahdettua paperilla ja kädellä.

No syömällä Royalin Indoor -kissan ruokaa ! Sehän on kehitetty vähentämään hajuhaittaa ;) Ups... sori mainos.

Eniten mua ottaa päähän se, että jos yle vessassa on ruuhkaa ja joutuu jonottamaan. Sitten kun koppi vapautuu niin siel onkin kauhee paskan lemu ja rannut. Käyt ihan vaan siististi pissalla, mut se lemu ja rannut tietysti on ja pysyy ja seuraava luulee, että mä olen syyllinen moiseen hajuhaittaan ja sotkuun.

Itse en juuri koskaankäy yle-kakalla. Kotona käydään miehen kanssa yleisesti ovi auki paskallakin. Mies saattaa jopa huutaa mua paikalle, kun muistaa siinä istuessaan jonkun tuiki tärkeän asian josta täytyy keskustella.

Kerran matkalla oltiin majatalossa ja se meidän huoneen vessa oli siinä heti oven vieressä. Jätin vessan oven auki kun menin vessaan ja oli p-hätä. Siinä istuessa käväs mielessä, että pitäskö ovi sulkea - äh mitä turhaan, kun yksin olen ja välisiivouskaan ei kuulunut huoneeseen. No mitä vielä - just kun olin haisevan paskajöötin saanut puoliks ulos ni ovelta kuuluu koputus. Kun en heti päässyt avaamaan niin johan jo kuuluikin avainten kilinää. Justiinsa sain takaliston puoliksi pyyhittyä että sain housut ylös ja vessan vedettyä kun majatalon rouva oli tuomassa puhtaita pyyhkeitä! Kovasti pyyteli kyllä anteeksi kun huomasi vissiin jo siitä hajustakin minkä toiminnan oli keskeyttänyt.

Minulla on ujo kakka. Todella ujo. Yleensä minulle ei edes tule kakkahätää muuta kuin kotona. Siksi matkat ovat varsin kiusallisia. Varsinkin mikäli ne kestävät viikon tai enemmän;)

Mutta sovellan joitakin noista vinkeistä pelkkään pissaankin. Paperi vähentää lorotuksen ääntä pissatessa tai sitten pitää ottaa sellainen etunoja, että pissa valuu pöntön etureunaan.

Vinkeille on kyllä käyttöä, mitä jos joskus joutuu kakkaamaan kotonaan nin että joku on kylässä tms.? Pierun ottaminen kiinni paperilla... :DDD Nyt harmittelen että kakkasin hiljattain, olisin nimittäin halunnut kokeilla käsikakkaa.

Vaikka julkikakkaaminen tuottaa ongelmia, kotona voin kakkata ihan vapaasti ovi auki vaikka mies on kotona. Se ei tunnu missään.

Monet kakkaamisongelmat kuulostavat samalta kuin se jos on kuukautiset ja pitää vaihtaa side yleisessä vessassa, jossa kopin oven alla on puoli metriä tyhjää. Ääniongelmat ovat silloinkin todella huomattavat. Inhoan tuottaa sitä rapinaa. Nyt olen onneksi siirtynyt kestositeisiin jotka ovat paljon hiljaisempia vessakavereita. Suosittelen!

Kaivakaa kakka persuuksista ja asettakaa sitten nätisti pönttöön. Tää toimii jos ei oo löysää paskaa!

Nimimerkki Työnsin kerran sormet persreikääni masturboidessani, tunsin jotain mikä ei tuntunut sinne kuuluvan ja vedin pois uteliaisuuttani!Paskaahan se oli!

Minä käytän hyvin paljon laksatiiveja, vaikkapa Laxoberon on oikein hyvä. Kakka tulee semmoisena vetenä, ihan niinkuin pissaisi. Nopeaa ja kivutonta.

Miinuspuolena on se, että vessaan pitää tosiaan päästä HETI kun hätä tuntuu, muuten ne löysät jutskat on housuissa alta aikayksikön..

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat