Minkälaisia kakkaamisvinkkejä teillä on jotta kehtaa kakkia yleisessä vessassa?

Sivut

Kommentit (291)

asetella pönttöön, sen paperien repimisäänenkin kuulee kyllä ja siitä arvaa että jaa, nyt siellä naapuri asettelee paperia pönttöön ettei kakki loiskahda" ! Ja kuten tuossa joku sanoi niin ei se kakka jää siihen kädelle asumaan =)

Olin kerran juhlissa, jossa oli hieman erikoinen nainen (noin 40 v, ehkä hieman yksinkertainen, puhui kovaan ääneen you know).

Noh, sitten satuin menemään juhlatilan vessaan, jossa noin 3 koppia vierekkäin. Kaikki varattuja. Keskimmäisessä oli ovi avoinna pissalla tuo nainen. SEISOVILTEEN (hieman polvet koukussa, mutta ei siis istunut pöntöllä vaan oli siinä päällä, isokokoinen nainen), hame kainaloihin nostettuna.

No ei tässä vielä mitään, että seisoi ja ovi oli avoinna. Mutta sitten otti paperia, pyyhkäisi NENÄNSÄ (!!!!), heitti paperin pönttöön, laski hameen ja veti vessan!!!!

Muistan tuon tapauksen lopun ikäni. Samaan aikaan puhui naapurikoppiin kovaäänisesti. En tajua 1) miksei istunut siinä, 2) miksei pyyhkinyt alapäätään vaan nenänsä 3) miksi piti ovea auki....

huh huh . Tää tarina ON tosi.

mulla onkin laukussa mukana aina kakkakuppi (vrt. kuukuppi) eli se laitetaan tiiviisti perseenreiän ympärille (imukuppi) ja kakka tippuu siihen. Sen jälkeen tiputan kakan kupista pönttöön ja huuhtaisen kakkakupin lavuaarissa (suositeltavaa valita wc-koppi, jossa lavuaari). On hygieenistä ja ekologista (paperia säästyy). Suosittelen lämpimästi!

Se ihan vakavana on joskus selittänyt, että miehet pieree enemmän. Että suurinpiirtein naiset ei voi ymmärtää pieruhätää.. :))

Itse vuoraan aina pöntön reunat, jotta voin istua vieraissa pöntöissä. Kotonakin laitan paperin veden päälle, ettei loisku kun kakka tulee.

Minä teen myös tuota kakkaa käden kautta pönttöön, peittää paremmin äänet kuin pelkkä paperi pohjalla. Ja kyllä - pesen käteni hyvin sen jälkeen vaikkei kakkaa osukaan käteen. Pesen käteni jopa pissan jälkeen =)

vinkki! Oikeastaan lapsen ei tarvitse edes kakkia itse, kun lykkää mehujään tai pillimehun käteen, ja alkaa itse vääntää käsikakkaa samalla tarkkaan selittäen jokaista vaihetta, just tyyliin " nyt Jape vielä kerran punnerrat kunnolla" jne. Pienen lapsen kanssa menettelee, mutta isomman voi lahjoa tähän mukaan vaikka uudella pet shopilla tms.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat