Minkälaisia kakkaamisvinkkejä teillä on jotta kehtaa kakkia yleisessä vessassa?

Sivut

Kommentit (291)

pirtistä huomenna pihalle. Kakkahätä nyt kuitenkin iskee heti, kotonurkista pääsee pois. Itsekin olen sortunut varsin amatöörimäiseen kakkatouhuun, myönnettävä. Sinne on jäänyt pönttöön tulitikut lojumaan, hiuslakan katku leijumaan, kun olen nolona vessasta poistunut :-(

HardcoreZen:

Lainaus:

käden laittamista ensin veteen näyttämään ujolle pissalle esimerkkiä ' hei tuu vaan, ei täällä oo mitään vaarallista!'

En ihan noin ajatellu, mutta en tajunnut että tarkoitit siis sellaisessa vessassa, jossa on myös pesuallas ja hana. :D Tiedän kyllä että veden tuntu saa pissan helpommin tulemaan. Jos taas on kakka kovalla, niin se käsisuihku on tosi kätevä peli! :)

108

Avaan sen joko paperin kanssa tai kyynärpäällä. Ei tule kuuloonkaan vetää vessaa siitä nupista paljain käsin yleisissä vessoissa, vaikka pesenkin kädet vessakäynnin jälkeen!

Mä oon aina kuvitellu, et vessat on pissaamista ja kakkaamista varten.

Senpä takia olen ihan estottomasti käynyt siellä tarpeillani piittaamatta siitä, että muut ihmiset mahdollisesti kuulevat tai haistavat????????

Ja te siis naureskelette, siellä naapurikopeissa tai jonossa minulle?

Saatte kyllä jatkossakin naureskella...

Joka viereisessä lootassa pierasee äänekkäästi, vääntää kunnon haisevan kasan -mieluiten kunnon loiskauksella ja äherryksen jälkeen päästää helpottuneen huokauksen.

Toisten järkyttäminen on paljon hauskempaa kuin noloilla jollain luonnollisella asialla!

Jos eka kerta jännittää niin jää nuuskimaan hajupommiasi siksi aikaa että pikkusieluset ovat kavahtaneet paikalta.. ;)

Vierailija:

Lainaus:

kun pökäle loiskahtaa pönttöön. Hiukanko ihmetyttäis kun naapurikopista kuuluisi yhtäkkiä napakka lyhyt yskähdys kuin ketun haukahdus..

:))))))

Mulla ei noihin ääniin ole mitään lisättävää, mutta tässä tosi hyvä vinkki kaikille, jotka esim vieraspaikassa (tai uuden miesystävän vessassa!) löräyttävät pönttöön MAAILMAN KAMALIMMAN hajuisen lörön.

Hajuahan ei oikein sinne kehtaa jättää, mutta tähän onkin aivan pomminvarma keino: palava tulitikku! Eli ei tarvi olla kuin tulitikkurasia käsilaukussa. Sen kun sytyttää esim käsienpesun yhteydessä (ettei ääni kuulu) niin haju on muutaman sekunnin päästä tipotiessään!

En tiedä mihin perustuu, mutta johonkin kemialliseen reaktioon ilmeisesti. Ja TOIMII! :) Tätä en kuitenkaan suosittele käytettäväksi yleisissä vessoissa - ei sitä tiedä kuinka herkät palovaroittimet siellä on, kun eihän vessoissa saa tupakoidakaan.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat