* Nyt veikkauksia Suomen Huippumallista *

Vierailija

Kun nyt on 4 tyttöä jäljellä niin minun veikkaus lopullisesta järjestyksestä on:

1. Darina

2. Ani

3. Maria

4. Anu

Perustelut: Darina on onnistunut kuvissa ja käytöksellään parhaiten.

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Lainaus:

Mun mielestä se on sellaisen suttuisen venakon näköinen, eikä yhtään onnistunut kuvissa.

Eihän nyt kyse olekkaan mistä ME pidämme, vaan mistä me kuvittelemme että TUOMARISTO pitää. Ei voittajaa katsojat äänestä.

Vierailija

Minä tiedän Darinan. Hän opiskelee Haaga-Heliassa. Muistan, kun näin hänet ensimmäisen kerran - niin hän oli niitä harvoja ihmisiä, jota oli pakko katsoa kahdesti. Hän oli jumalaisen ylvään näköinen. Sellaista aristokraattista olemusta.

Nyt kun katson telkkarista, niin hänestä on kauneus hävinnyt johonkin....Omituista.

Vierailija

Oliskohan Darina jotain 174 cm tai jotain.

Hän puhuu täydellistä suomea, vaikka sukunimi on ulkomaalainen.

Ja mikä ihme siinä on, että on mennyt nuorena naimisiin.. minäkin olin 22 v emmekä edes halunneet lapsia kymmeneen vuoteen.

Lainaus:

Aika nuorena mennyt naimisiin - mksiköhän? Onko se suomalainen?

Vierailija

kovasti toivon, ettei Ani voittaisi ja pahoin pelkään että niin siinä käy. Vaikka olisi kuin v-mäinen ja lapsellinen käytökseltään, niin eihän se siellä catwalkeilla näy. Näkyy vaan pitkä, laiha, mutrusuinen vaalea tyttö.

Vierailija

Darina on liian tavis malliksi (nätti, mutta ei muuntautumiskykyinen), Ani taasen sekä huonokäytöksinen että kolho + että hänelle ei varmaan sovi pitkät hiukset, Maria taas on ihan liian hömppä malliksi, eihän tollasta haahuilua kukaan jaksa kattoa.

Vierailija

naimisiin, kuten varmaan itskin tiedät. Olen minäkin mennyt 21-vuotiaana naimisiin, joten eipä kai siinä mitään ihmeteltävää ole.

Lainaus:

Ja mikä ihme siinä on, että on mennyt nuorena naimisiin.. minäkin olin 22 v emmekä edes halunneet lapsia kymmeneen vuoteen.

Lainaus:

Aika nuorena mennyt naimisiin - mksiköhän? Onko se suomalainen?

Vierailija

niin Ana. Darina näyttää kyllä tv:ssä melko tavalliselta nätiltä tytöltä, mutta varmasti luonnossa häikäisevä. Ja luonteeltaan varmaankin sellainen, jonka kanssa on helppo tehdä työtä: tärkeä ominaisuus mallille. Ne muut ovat enemmän tai vähemmän tuittupäitä.

Vierailija

on todella kaunis, mielenkiintoisen näköinen ja hänessä on vaan todellakin "sitä jotakin". Mulle tulee hänestä mieleen jotenkin Liv Tyler, samanlaista erikoista juttua on heissä molemmissa. Lisäksi mun mielestä Anu vaikuttaa tosi kivalta tyypiltä, on ainakin nyt telkkarin välityksellä tullut sellainen kuva että ois kiva tutustua ihan tosielämässäkin!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat