Missä teidän 7-8 vuotiaat ovat iltapäivät?

Vierailija

Jos esim. molemmat vanhemmat joutuvat olemaan töissä 17-18 asti, niin mitä tekevät pikkuiset eka- ja tokaluokkalaiset iltapäivät.

Kommentit (7)

Vierailija

sepä se. Iltapäivä on kovin pitkä, kun koulupäivä loppuu klo 12. Ehkä 1-2 tuntia lapsi voisi yksin ollakin, mutta 4 tuntia on sairaan paljon.

Vierailija

Riippuu kyllä lapsistakin ja asuinympäristöstäkin jonkun verran mun mielestä.

Minä en ainakaan muutenkaan paljon poikia iltapäivällä nää vaikka kotona olisin,kavereidensa kanssa ne huitelee pihalla:)

Vierailija

7-v koululainen oli iltapäiväkerhossa, siihen saakka kunnes pääsin töistä . Nykyään on kotona, kun jäin äitiyslomalle.

Jos en olisi saanut iltapäiväkerhopaikkaa, olisin palkannut lapselle hoitajan. Yksin en vielä tuon ikäistä halua yksin kotiin laittaa, sisaruksetkin olivat päiväkodissa.

Vierailija

lisään siis vielä että tämän kevään ovat olleet kotosalla,sitä ennen menivät suoraan koulusta iltapäiväkerhoon joka oli 4 saakka,oltiin samoihin aikoihin kotona aina.Itse eivät enään halunneet iltikseen mennä.

-Henrietta-

Vierailija

Nyt 8v tokaluokkalainen. Kotona on puhelin ja välipalat laitetaan lapsen kanssa edellisenä iltana tai aamulla yhdessä. Hyvin on pärjännyt ja tykkää, kun saa olla iso poika ja yksin kotona. Isä pääsee töistä klo 16 ja minä ennen kuutta.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat