Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Hip hei ja hupsis.

Täällä sitä taas ollaan. Tietokoneongelmia, sairastelua ja kaiken maailman kiireitä ollut niin etten ole päässyt edes vilkasemaan mitä täällä tapahtuu. No. Enpä oo näemmä paljoa menettänyt.

Mikä meillä oikein on?! Ei kai kaikki oo antanu läskeille periksi???

Jouluun on vielä aikaa, ja monta kiloa ehtis vielä jouluherkkujen alta lähteä jos nyt ryhdistäydytään.

Mä ainaki hyppään taas kerran huomen aamulla koko massallani vaa`an päälle ja ilmotan lukeman tänne. Luultavasti viime aikainen lohtusyönti on nostanu taas plussalle mutta meikämimmi ei masennu EIKÄ luovuta!

Onks mulla ketään muita kavereita ku Mehiz ja Nani??? Vaikka onhan meillä tota yhteenlaskettua massaa jo siinäki... ;)

Kommentit (11)

Vettä satelee, taas. Saisihan tuo sataa jo lumena, ei olisi niin pimeää ja likaista. Väsymys vaivaa edelleen, vauva on kova potkimaan, ettei enää kauaa pysty istumaan =)

Mä olen saanut kuulla kommenttia mun mahan koosta,että se on pieni ja en oo edes tienny että odotat jne.. No tietty kun sitä painoa oli ylimääräistä odotuksen alussa niin ei niin selvästi tule sellaista pallomahaa =). Alakäyrällä maha on kasvanut vielä tähän mennessä muutenkin, huomenna mulla on lääkärineuvola näkee sitten miten kasvu edistyy. Takit alkaa käydä pikkuhiljaa pieniksi, isompaa en kyllä osta. Tarkoitus ostaa alesta sitten uusi toppatakki ensi talvelle..ostan ainakin kokoa pienemmän mitä nyt ja aion siihen ensi talvea mahtua.piste. =)

Pääsen sitten huomenna taas vaakalle..kuinkahan maltan odottaa ;O)... Mullehan on nyt tullut jo 10kg siis älytöntä..jospa loppua kohti taas hidastuisi tuo painon nousu,kuten aiemminkin. Ja varmaan nyt tuli ne jo pudotetut kilot ropinalla takaisin, seli,seli.. Kohta suunta on vain alaspäin..

Taidan lähteä tästä laittamaan pyykkiä kuivumaan ja astianpesukonetta tyhjentämään. Saatasko me tällä viikolla vähän vilkkaampaa keskustelua tänne..

nanille osanotto, hautajaiset on vähän kurjia juttuja =(...

mehiz ja maha 30+2

Mikähän tätä kakkosluokan kroppaa oiken vaivaa...

Toissa päivänä olin kiltti tyttö ja söin oikein kevyesti, iltapalalla vedin vain noita juurestikkuja, aamulla kuinteki (ison hädän jälkeen, mulla siis nuo porkkanat saa mahan toimimaan) paino oli noussu 81kg...

Eilen illalla painonnoususta suivaantuneena vedin kuus! hapankorppua kevytjuustolla ja jädeä, niin paino oli mahan toimimisen jälkeen 80,6kg...

Eli tarkottaako tää sitä että mun pitäs vaan vetää tuota ruokaa enemmän ja jättää nuo kasvikset pois? :D En siis ymmärrä...ja muutenki olen kyllä ollut tosi kiltti tyttö niin tuo painohan on noussu 200g viimesestä punnituksesta...MIKSI TÄÄ EI TIPU?!?! Mistä mää saan motivaatiota tähän touhuun, eilen oli jo viittä vaille etten aukassu tuollasta M&M pussia...ku aattelin että taitaa olla ihan sama mitä suuhuni laitan...

Oman navan jälkeen...Tervetuloa jossuu takasi! toivottavasti mahatauti ei ole ihan kamala! Pikaista paranemista!

nani paksukainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kai sentään joulunpyhinä annat itsellesi armoa? Oli paino sitten tippunu tai ei...

Kerropa säännöt ni mä alan samaan hommaan ainaki jouluun asti... Jollain tähän hommaan tarttee taas saada ryhtiä ja innostusta. :)

Mehiz - mulla on kaikissa raskauksista tullu melkein paino 35 viikolle mennessä... Kyllä se sullaki tosta tasaantuu. Kunnes alkaa alamäen..

jäi perjantaina vaakalla käyminen, kun menin jo 7 aikaaa töihin niin siinä kiiruussa unohtu.

mut 16.11. 67kg tasa, eli 900g miinusta, nyt en oo pahemmin ees aatellu ja katellu mitä suuhuni laitan, ei mee kauan kun ne tulee ulos, maha ei m,itää tykkää. pikkasen alkaa helpottaa jo.

tyttö huutelee äitiä, menen alas

Avoin ryhmähän tämä on, joten kaikki uudet ja vanhat ovat erittäin tervetulleita mukaan! Mutta hyvä porukkahan me olemme näinkin, muistakaa se! Tällä hetkellä siis mukana:

Mehiz - tsemppaamassa ja rajoittamassa raskauskiloja, mutta laihduttaminen odottaa vauvan syntymää.

Nani76 - pyrkii pudottamaan painoaan tiukalla dietillä. Tällä hetkellä painii motivaatio-ongelman kanssa turhan hitaan pudotustahdin takia, kokonaispudotus lienee 5 kilon luokkaa? Viimeisin ilmoitettu painolukema 14.11 80,6 kg

Jossuu - meistä parhaiten pudotuksessaan onnistunut, jo parikymmentä kiloa kevyempänä! Viimeisin ilmoitettu painolukema 24.10. 67.9kg

Paumir - ailahtelevaa ja tempoilevaa pudotusta. Kymmenen kilon pudotustavoitteesta alkuosa lähti sutjakasti mutta jälkimmäisten viiden kilon kanssa ongelmia. Viimeisin ilmoitettu painolukema 11.11 71,4kg

Olen tässä lueskellut noita ohjeita ja vaikuttaa ihan kiinnostavalta. Näillä ohjeilla ajattelin yrittää, saa nähä miltä olo alkaa tuntumaan:

1.Vähennä/lopeta leivänsyönti, ota tilalle öljyä salaattiin

2.Minimoi pastan/riisin/perunan käyttö, lopeta mieluiten kokonaan. Käytä kastikkeen/pihvin/kalan/kanan seurana esim. salaattia öljyllä tai eri tavoin valmistettuja kasviksia

3.Vaihda margariinit voihin tai 80% rasvaa sisältävään oivariiniiin/ingmariiniin

4.Vaihda kevytkermat oikeaan kermaan (vispikerma, kuohukerma)

5.Muista että kananmunat ovat loistoruokaa

6.Sokerikarkkien sijaan kokeile tummaa suklaata (kaakaota +70%), voit kokeilla myös sokerittomia karkkeja mutta aloita varovasti sillä jotkut saavat niistä vatsansa sekaisin

Täysin kiellettyjä: sokeri, tärkkelyspitoiset kasvit (peruna ja maissi), kuoritut viljat (valkoinen vehnäjauho, valkoinen riisi ja pasta jne.), einekset, teolliset rasvat (margariinit, juoksevat pullomargariinit)

Valitse rasva näin: ensisijaisesti rasvaista lihaa/kalaa/maitotaloustuotteita sekä rasvaisia kasvikunnan tuotteita (avokado, oliivit, siemenet, pähkinät), toissijaisesti kylmäpuristettuja öljyjä ja voita, ei koskaan margariineja tai muuta teollista rasvaa.

Missäs tosiaan kaikki ovat? Meitähän oli iso porukka ihan vähän aikaa sitte..

Mää en ymmärrä ollenkaan miks tää paino päätti jäädä tälle tasolle...ennen ku olen jättäny tälleen samalla lailla namit kokonaan pois on painoni tippunu todella hyvin, niin nyt ei sitte ollenkaan...motivaatiolle tekee kyllä hallaa tällanen....ei ole helppoa ei...porkkanoita ja lanttutikkuja vedän ihan epätoivosesti ku kaikki muut vetävät kaikenlaista herkkua kuten suklaata ja kakkuja...kovasti tekis mieli mutta tähän asti on totaalikielto pitäny..

Jouluun ois siis kuutisen viikkoa ja jouluherkuista tuo kinkkua taitaa eniten tekevän mieli sen verran kuitenki tuo namittomuus on tehny että makeaa ei silleen enää kuitenkaan tee mieli vaikka toisaalta tekee hirveesti mieli jos ymmärrätte mitä yritän tässä kertoa :D

Tsemppiä Mehizille taas vaa´alle pomppaamiseen...kohtahan se raskaus on jo niin pitkällä että kilot lähtevät nopsaan, vähän ku vielä jaksat oottaa :D Mun serkkuni sai tuossa viikko sitte rv32+ pikkutytön...harmin paikka ku asuvat niin kaukana ettei päästä vierailemaan, vaikka eihän tuonne keskolaan ees päästetä muitako ihan oma perhe..Siis eihän tuo 10kg noille viikoille ole edes paha lukema, hienosti olet kyllä saanu painon piettyä kurissa!! Ja jos sulla vielä paino loppuajasta taantuu niin, vautsi!!

Paumirille jaksuja ja muistitikkuja puntarille menemiseen.. :D kerran se vaan kirpasee...

Mää taidan mennä ottamaan lohtujädeä (kevyttä sellasta) potuttaa niin rankasti tuo painon junnaaminen...HÖH!

Tsemppiä meille kaikille, jospa ne kilot tästä lähtis..

nani

ollaan palattu ruskettuneena ja oikeen levänneenä, etelän lomalta.

ja sillä välin vanhempi lapsi oli saanu katkastuu iteltä luun kädestä kun riehunu.

Tässä niin kiirettä, olen koulutuksessa ja sit ens viikolla tieto pääsenkä toiseen kouluun jota olen aina unelmoinu.

kiloja ei varmaa oo tullu lisää kun en oo ehtiny syödä.

ja nyt on mahatauti kaikki ulos mitä menee sisää, iha kuralla maha, joku pöpö tuli sieltä egyptistä.

huomenna vaakalle ja katotaan mitä näyttää.

mukana ollaa, kokeilen lukee ja kirjotella lisää kun lapset on rauhallisempia, koko ajan pitää vahtii kun ei sais kaatuu ja lyyä sitä mihinkää. kolme viikkoa, huh huh

kaikille tsemppiä ja tulkaahan takaisin missä lie olettekin

Eli Paumir: Olen kieltäny iteltäni karkit, suklaat, sipsit, keksit, kakut yms leivonnaiset (tosin viikonloppuna siellä sukulaisissa söin pari torttua) eli ainut nami mitä syön on tuo jäätelö ja mieluummin se sais olla just kevyttä taikka pehmistä (maitojädeä)...sokeria käytän vain noissa elovenan kauramurojen päällä (ruokosokeria) vajaan tl:n silloin tällöin,

Lisäksi pastat on tummaa, riisi samaten, sämpylöitä teen ite (sellasia siemen/lese/täysjyvä-jutskia), limpparia en juurikaan juo (ainoastaan joskus hörppään ukkokullan lasista pepsimaxia), liha on vaaleeta ja leipä täysjyväruista (jos ei sitte noita omia simpuloita)...kasviksia vedän joka ruualla ja lisäksi noita porkkanoita ja lanttua epäitoivoisesti iltasin nälkään...juusto on kevyttä ja rasva florakevytää (siis kasvisrasvaa), juomana mulla on vaan vesi

Alotin pari kk sitte kirjaamaan tuonne kiloklubille syömiseni mutta nyt on ollu taukoa ku ei olla oltu kotonakaan ja hirvee kiire muutenki...Mutta tiukkaa teki että sain ees sen 1500kcal täyteen (todella harvoin)

Liikunta on mulla se mikä tökkii eli en ehdi liikkumaan tarpeeksi, viikottainen pilatestuntinikin on aina hirveessä kiireessä (joka kerta vielä myöhässäki) käyty ja illalla ku vihdoin saan tän talon hiljaseksi niin en jaksa nostaa eväänikään eli päivittäin tulee kyllä hyötyliikuntaa paljon mutta eihän se kaikkea korvaa...toisekseen hedelmiä pitäs syödä paljon enemmän, sitä vaan ei saa aikaseksi syötyä niitä vaikka mää niitä tuohon pöydälle ostan, aika paljon kerkiää mennä huonoksi ja sitte pois...

Mutta näin mulla...aluksihan sitä painoa tippu ihan kivasti muutama kilo mutta tähän on nyt jämähtäny eli ei ihan hyvä tyyli taida olla...

Joulua en vielä mieti, luulen että kyllä sitä jotaki tulee syötyä vaikkei ehkä nyt tee mieli mitään, mutta tuo suklaa on mulla ollu se mitä jouluna(ki) menee paljon ja helposti meneeki...katotaan nyt miten käy, mulla ku tuo tahtoo (herkuttelu) jäädä päälle, sen vuoksi en uskalla mitään herkkupäiviä edes kerran viikkoon...totaalikielto toimii paremmin mulla...

Töihin taas

nani

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat