G: Kärjistetäänpä

Vierailija

Eli, MIES: kumman kans mielummin sekstaat

a) Naisen, jolla A-kupin rinnat, pituus 172, paino 53kg. Kasvoilaan ok, pitkä maantienvärinen tukka

b) Naisen, jolla DD-kupin rinnat, pituus 160cm, paino 79kg. Kasvoiltaan ok, pitkä maantienvärinen tukka

NAINEN:

a) Miehen, jolla plösähtänyt vartalo, kaljamahaa, mitat 180cm/100kg. Muutoin normi suomalainen mies

b) Miehen, jolla luiseva kroppa, mitat 180cm/60kg. Muutoin normi suomalainen mies

Itse olen nainen ja valitsisin ehdottomasti sen satakiloisen miehen ;o)

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Lainaus:

on normaalipainoinen,mutta pyöreä?

Normaaliin BMI:hin mahtuu aika monen näköistä naista. Masussa voi olla makkaraa ja lanteilla ratsastushousua ja silti ei ole ylipainoinen terveydellisessä mielessä.

Vierailija

No joo.aika kärjistetyt esimerkit.Pakko kuitenkin sanoa tällä iällä ja kokemuksella, ja eritoten ei-missimitoin varustetulla olemuksella; pelkän ulkoisen olemuksen varaan ei todellakaan kannata laskea.

Vastaan kuitenkin herra B, koska se on huomattavasti lähempänä nykyistä ihastustani.

"En voi koskea luukasaan- YÄK.""En voi koskea ihraläjään-YÄK."

Todellakin,elämä opettaa.Juuri se "yökötys" voi olla se todella mukava ihminen! Nimim.kokemusta on

Vierailija

Lainaus:

Eli, MIES: kumman kans mielummin sekstaat

a) Naisen, jolla A-kupin rinnat, pituus 172, paino 53kg. Kasvoilaan ok, pitkä maantienvärinen tuk

ka

b) Naisen, jolla DD-kupin rinnat, pituus 160cm, paino 79kg. Kasvoiltaan ok, pitkä maantienvärinen tukka

NAINEN:

a) Miehen, jolla plösähtänyt vartalo, kaljamahaa, mitat 180cm/100kg. Muutoin normi suomalainen mies

b) Miehen, jolla luiseva kroppa, mitat 180cm/60kg. Muutoin normi suomalainen mies

Itse olen nainen ja valitsisin ehdottomasti sen satakiloisen miehen ;o)

Samoin mä ! Mä "inhoon" laihoja miehiä !

Ps. EN itse ole lihava, kuten moni nyt ehkä luulee !

Vierailija

kun tavattiin, oli törkeän laiha, siis just jotain 60 kiloa... Sitten lihoi, ja oli sen sata kiloa jossain välissä, ja ei se kyllä kivaa ollut, se maha oli liian iso. Nyt on onneksi alkanut käydä puntilla, ja se maha on alkanut sulaa : )

Jos siis pitäisi valita, niin varmaan ottaisin sen 60 kiloisen rimpan.

Vierailija

mutta en helposti edes vilkasisi sitä lihavaa ihrakasamiestä, joten siksi vastaan herra B. Mut on ne kukkakepitkin aika karseita. Sen laihuuden vaan pystyy paremmin peittämään esim. kerrospukeutumisella. Lihavasta ei saa sopusuhtasta, vaikka miten ohuet vaatteet olis. ;D

-N27

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat