Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kuka haluaa mun lapset?

Vierailija

.

Kommentit (7)

Vierailija

Täältä tulis 9v tyttö jolla ilmeisesti pukkaa esimurkkuikä päälle... On niiiiin äidin pikku tyttöä kunnes hetkessä muuttuu ihan joksikin muuksi...

Sit olis 7v poika joka uhmaa IHAN KAIKESTA mahdollisesta ja mahdottomasta ja vielä kaikesta muustakin...

Ja viel 2v tyttö joka keksinyt että itse pitää kaikki tehdä ja jos ei onnistu niin sit huudetaan naama punaisena mahallaan vaikka sitten keskellä jalkakäytävää jos siltä tuntuu...

Vierailija

mutta en todellakaan palauta sitten! Ois täällä seitsemän sisarusta odottamassa, että kavereita riittäis varmaan kaikenikäsille tytöille ja pojille!

Vierailija

Tehdääks vaihtari?

Täältä tulis 9v tyttö jolla ilmeisesti pukkaa esimurkkuikä päälle... On niiiiin äidin pikku tyttöä kunnes hetkessä muuttuu ihan joksikin muuksi...

Sit olis 7v poika joka uhmaa IHAN KAIKESTA mahdollisesta ja mahdottomasta ja vielä kaikesta muustakin...

Ja viel 2v tyttö joka keksinyt että itse pitää kaikki tehdä ja jos ei onnistu niin sit huudetaan naama punaisena mahallaan vaikka sitten keskellä jalkakäytävää jos siltä tuntuu...

Vaihdetaan vaan. Saat tilalle 10v 9v ja 7v pojat, tytön 5v ja pojat 3v ja 1v.

Uusimmat

Suosituimmat