Luonnonvalkoinen body + sukkahousut haussa

Vierailija

Ristiäisiin mekon alle tarvittaisiin luonnonvalkoinen mielellään lyhythihainen body ja mahdollisesti myös sukkahousut (/puolipotkarit), koko 62. Täkäläisistä kaupoista ei löydy kuin puhtaan valkoisina ja nettikaupoista en ole toistaiseksi onnistunut löytämään. Ihan perusbody käy, ei kauluksia eikä mitään röyhelöitä, pussihihoja tms ja sukkikset ilman peppuröyhelöitä.

Onko kukaan törmännyt moisiin esim. jossain nettikaupassa? Ja Stocka ei auta, turhan pitkä ostosreissu.

minmax

Kommentit (5)

Vierailija

kuin että paikallisessa pienessä lastenvaateliikkeessä näin mielestäni luonnonvalkoisia Vendin bodeja. En muista, minkä mittaiset hihat olivat, mutta sitä merkkiä voisit koittaa googlailla tms...

Nostan viestiketjua sen takia, että myös itse haluaisin löytää luonnonvalkoiset sukkahousut. Koon pitäisi olla 80. Ainoat, mitä olen löytänyt, ovat todella paksuja ja/tai todella isoja.

Olisi mukava, jos viitsisit kertoa, jos jostain nuo löydät. Mulle saa vastata myöhemminkin, sillä loppukesästä näitä varsinaisesti vasta tarvitaan. Niin, ja Stocka ym. ovat myös mahdollisia ostospaikkoja, vaikka itse en niihin pääsekään kiertelemään. Omat havainnot ovat siis Halpa-Hallista,Tokmannilta ja pienestä lastenvaateliikkeestä, jota tuskin muualla on...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat