Vierailija

Olen pettänyt miestäni, olen siis super huono ihminen! Vaan ku kaipaan läheisyyttä, hellyyttä ja seksiä! Kunnon seksiä, eikä sellasta kerran nykästään ja siinä se, ole onnellinen ja taas aika kuluu, et seuraavaan kertaa ootellessa menee elo.....en jaksa.

Joten, onko meitä muita mustia ja pahoja vaimoja, jotka näin tekee? vai olenko ainoa? Vaivaa mieltä, en halua kokea olevani pettäjä, vaan mieheni aina sanoo et tyydy siihen mitä saat, no okei! Saan panon ja pikaisen moisen, en mitään muuta. Makeeta!?

Muiden kans saan kokea hellyyttä, esileikkiä, kaikkee kivaa:) Vaan, nyt kysyn et onkos teitä muita? Ja sit miksen eroa tm, no on tässä muutamia muksuja ja perhe-elämä muuten toimii...se vaan et mä en ole tyydytetty niillä osa-alueilla mitä haluaisin olla......miljoona kertaa ukko hokee et ku nyt tulen, saat sitten sinä......just ja joo...paska puhetta, äijä vetää unta kuullaan onnellisena ja mua vituttaa.....sitte mä lähenki seuraavana viikonloppuna hakee PANOA!

Kommentit (8)

sanotte niinkuin asia on ja jos ei muutosta tapahdu, niin seksiä on haettava muualta. Haetteko te edelliset kirjoittajat pelkkää seksiä, vai ihan pysyvää suhdetta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Nih vaan vaikka ne lapset lähestyis mitä ikää vaan (itelllä koulu JA päiväkoti-ikäsiä) ni ei se siitä mikskään muutu.....ainakaan meillä ....KAIPAAN AIKUISTA MIESTÄ joka ei joka hemmetin välissä urputa jotain:D ja taas palatakseni siihen seksiin, mun pitää saada nauttia:D

siitä ei ole vuorokauttakaan kun vaimo huusi kurkku suorana kun yritin puhua seksiongelmistamme..

minäkin kaipaan sitä kaikkea; lämpöä, läheisyyttä, erotiikkaa ja intohimoa.

Pakko sitä on muualta hakea, olen yrittänyt kaikkea. Kerran kuukaudessa tärppää kotona keskimäärin.

alkaa tää joka iltainen suihkussa " leikkiminen" vituttaan. Tämän vuoden saldo on 2 kertaa ja nekin minun aloitteestani. Ja asia on nostettu pöydälle ihan tarpeeksi usein. Mieheni mielestä mikään ei ole pielessä ja muut liioittelevat seksin määrää jne

Tämän suhteen viimeisen aloitteen tein toissa iltana sillä seurauksella, että painuin sohvalle nukkumaan/itkeämään yksin.

Niin ja miksi en eroa, lapset ovat vielä niin kovin pieniä mutta kunhan tuo nuorempi lähestyy koulu ikää....

N35

En sanoisi, että olet mustaihminen. Jossain vaiheessa pitää ottaa onnen ohjat omiin käsiin. OLen kohta samassa tilanteessa...

Ei se meilläkään onni hymyile ton seksipuolen suhteen. Muuten perhe elämä ja suhde on ihan ok, on läheisyyttä, tehdään kotihommia kimpassa, hoidetaan lapsia melko tasapuolisesti yms.

Kuitenkin tuntuu että jotain tosi olennaista puuttuu.

Vaimolle tuntuu rittävän 4-5 kertaa seksiä vuodessa, kun taas mulle tuo tuntuisi sopivalta viikko määrältä. Asiasta on puhuttu asiallisesti ja tapeltu vaikka kuinka monta kertaa, viimeksi tänään.

Olen tänään tehnyt selväksi ettei näin voi enää jatkua, 3 vuotta oon jo kestänyt nuorimmaisen syntymästä saakka. Jos ei kotona saa tyydytystä, on kai pakko hakea sitä jostain muualta. Erota en halua koska lapset ja perhe on kuitenkin tärkeitä.

Pettäminenkin tuntuu aika huimalta ratkaisulta, tilaisuuksia on ollut useitakin, mutta toistaiseksi olen onnistunut pysymään " kaidalla" tiellä.

Hyviä ehdotuksia otetataan vastaan, onko vieras sänkykaveri ainoa vaihtoehto ?

M31

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat