vauva kuume huonoon aikaan??

Vierailija

minulla on kauhea vauva kuume ollut pitemmän aikaa mutta elämän tilanne tuntuu hankalalta minulla ei ole ammattia eikä vakituista työ paikkaa avopuolisollani ei myöskään ole joten tuntuu että lapsi ei tulisi vielä hyvään saumaan mitä olette mieltä???

Kommentit (1)

Vierailija

Kovin pitkä aika kulunut tuosta alkuperäisestä viestistäsi, mutta täällä ollaan samassa jamassa. Opiskelut ovat minulla kesken, mies taas on omiaan vasta aloittamassa. Taloudellinen tilanne on todella kehno, ja molemmilla vielä kaupanpäällisinä masennusdiagnoosit (minulla keskivaikea, miehellä lievä) ja lääkitys päällä. Kovin paljon huonompi ei ajoitus kuumeilulle siis voisi olla, mutta sieltä se vaan iski, ihan järjettömällä voimalla.. Ihan teinejäkään emme enää ole, itse olen 28-vuotias, ja suvusta löytyy taipumusta raskaaksitulemista vaikeuttavaan hormonihäiriöön, joten en haluaisi lykätä asiaa kovin kauas tulevaisuuteen senkään takia että pelkään lapsen jäävän vain haaveeksi jos odotan liian kauan. Mies on periaatteessa suostuvainen "sitten joskus", mutta haluaisi päästä taloudellisesti paremmin jaloilleen ennen perheenlisäystä. Itse en osaa uskoa sen tapahtuvan vielä moneen vuoteen, paitsi jos itse saan kouluni loppuun ja hankittua vakituisen työpaikan, ja jos sellaisen aarteen omalta alaltani löydän niin en halua heti jäädä mammalomailemaan, mieluummin tekisin lapsen tai pari ENNEN sen etsimistä. No, katsotaan kuinka käy. Oletin kuumeen alkavan laskea kun syksy viilenee ja tulee niin paljon muuta ajateltavaa koulun ja pätkätöitten kanssa, mutta toistaiseksi tuntuu tilanne vain "pahenevan" :D

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat