Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sairaanhoitajan päivätyöstä kuukausipalkkana 2456 euroa brutto? hyvä vai huono, ei kokemusta

Vierailija

.

Kommentit (13)

Vierailija

Mihin mun vieti hävisi? Sori jos tulee kahdesti.

Ei opettajankaan palkka tuon suurempi ole! Enkä tarkoita muuten verrata, molemmat tekevät tärkeätä työtä, mutta opettajille pidempi koulutus ja lähtötaso ei ole tuota.

Vierailija

ovat hakeneet jo 5kk sijaista ko. työpaikkaan, ja nyt sanoin etten millään 2100 euron palkalla tule(normaali palkka) kuulemma päivätyöstä, ylihoitaja korotti mitään mukisematta

Vierailija

Ite oon päivätyössä kotisairaanhoidossa ja peruspalkka on n. 1900 euroa kuussa. Siihen kilometrikorvaukset päälle. Joten kyllä, ottaisin tuolla palkalla työn vastaan ehdottomasti. Siinä alkaa palkka olemaan edes kohtuullinen!

Vierailija

olen 2v sitten valmistunut, olin äitiyslomalla ja nyt palaisin töihin. Saisin ko. palkkaa poliklinikalla jossa hoidettaisiin ihotauteja. Yksityinen olisi palkan maksaja.

Vierailija

Lainaus:

Mihin mun vieti hävisi? Sori jos tulee kahdesti.

Ei opettajankaan palkka tuon suurempi ole! Enkä tarkoita muuten verrata, molemmat tekevät tärkeätä työtä, mutta opettajille pidempi koulutus ja lähtötaso ei ole tuota.

Vierailija

Samantasoinen tutkinto siis kuin esim. diplomi-insinööreillä tai ekonomeilla.

Aineenopettajaksi valmistutaan yleensä sivuaineista, opiselutahdista ym. riippuen 6-7 vuodessa, mutta 5 vuotta on käytännössä pienin käytännössä mahdollinen aika. Näin etenkin kieliaineissa yms. paljon koulumaista opiskelua vaativissa.

Luokanopettajat käsittääkseni valmistuvat hieman nopeammin, mutta kyllä vähintään se 5 vuotta heilläkin menee.

t. aineenopeksi valmistunut, tosin muulla alalla töissä

Uusimmat

Suosituimmat