Kokemuksia Valmiskastelli-talosta?

Vierailija

Kerro ihmeessä kokemuksesi. Suunnittelemme ns. avaimet käteen - talon rakennuttamista. Kastelli-talot vakavasti harkinnassa. Kerro omat kokemuksesi. Kiitos.

Kommentit (9)

Vierailija

Joten ei varmaan ole hirveästi ihmisillä kokemusta. Itse rakensimmen v. 2006-07 Kastelli-talon. Sateelta suojaan pystytettynä maksoi 39 000 ( neliöitä alakerrassa 103 ja yläkerrassa n. 30 ). Silloin, kun itse mietimme talopakettia halusimme sellaisen, jossa hinta-laatu suhde on kohdallaan ja jossa pystyi omalla työllä säästämään paljon. Silloin ei ollut edes tarjolla Kastellin valmistaloja, ainakaan minun muistini mukaan...

Vierailija

Kokemusta ei ole, mut kiinnostusta olisi tietää et mitä se maksaa.

Me käytiin kysymässä Kastellin mummonmökkiä, jossa oli varmaan jotain 45 m2, no alle 50 m2 joka tapauksessa. Kun kysyttiin hintaa niin oli pystytettynä 40t. Sit kysyin et missä vaiheessa on silloin sisäosat, niin siitä asiakas kuulema jatkaa lattian valulla... Kysyttiin pakettihintaa, niin olisi kuulema saanut varautua 4x tuon pystytetyn paketin hinnasta (olin henkisesti itse varautunut, että 2,5 kertaa paketti, ei pystytetty paketti, kun tarkoitus ei ollut edes juoksevaa vettä laittaa) eli 160t! Myyjä kyseli perään, että pistetäänkö mökki tulemaan. Laitoin viestiä takaisin, että otamme yhteyttä jos voitamme lotossa ;-) Siis ajatelkaa mökki yli 4000 e / m2, jos tontinkin kustannukset lasketaan mukaan.

Vierailija

Kun meitä kiinnostaisi nimenomaan tuo valmiskastelli. Mutta ei siis ihme, ettei ole kommentteja tullut, jos tämä valmiskastelli on uusi juttu. En ole seurannut näitä asioita ennen kuin nyt, kun rakentaminen on tullut ajankohtaiseksi.

Jos kuitenkin jollakulla kokemuksia, niin odotan niitä. Kiitos jo aiemmista kommenteista. t. ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat