mielikuvituskaveri vaiko kummituksia?

Vierailija

4 v likka meni päikkäreille ja kohta kuulin sieltä jotain soperrusta. menin oven taakse kuuntelemaan niin tyttö puhui: "tämä on minun makuuhuone. en laita vaatteita päälle. tämä on minun makuuhuone, mene pois."

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Lainaus:

Miksi pitäisi olla edes mielikuvituskaveri? kullä meidän viisivuotias puhelee paljon itsekseen, käy selvästi jotain "keskusteluja" mutta niin minäkin höpötin lapsena.

"en laita vaatteita, mene pois". Selvästi on joku, jota ei halua sinne. Mielikuvituskaveri on kuitenkin yleensä mieluinen.

Vierailija

meillä lapsi höpöttelee paljon itsekseen ja hänellä on myös mielikuvitusystävä. Muttei ole tullut mieleenkään että kyseessä olisi kummitus.

Jos mielikuvituskaveri olisi kummitus niin toivottavasti kiltti sellainen eikä ikinä näyttäydy minulle, saisin sydänkohtauksen...

Vierailija

ja kyllä likalla on tosi etevä mielikuvitus. mut aattelin että sillä on joku nukke sängyssä ja kävin katsomassa, mutta ei ollut, kun niille usein juttelee. kun kysyin että kelle puhui niin painoi vaan päänsä tyynyyn. mutta kun kummmaa oli että mein pienempi koira haukkui sitä makuuhuoneen ovea ennen tätä tapahtumaa.

Vierailija

mut ei se haittaa ku ei likka sitä ainakaan peljänny, ni en mäkään sit paljoakaan. mutta kyllä kaikkee hassuu täs talos tapahtuu.

Vierailija

Minäkin kysyin kerran kun lapsi kovasti höpötteli jonkun kanssa.

Vastasi, että tuon tätin joka istuu tuossa tuolissa.

Sanoin etten minä näe tätiä, kyselin kaikenlaista ja tyttö vastaili että tädillä on tummat hiukset, neuletakki ja hame.. ja kuinka täti vilkuttelee ja nyökyttelee.

Tyttö sanoi että täti on useinkin meillä, hänen päiväuniaan vahtii. Ja joskus iltaisin kertoo iltasatuja punahilkasta (meillä ei luettu punahilkaa ja tyttö kotihoidossa, ei koskaan ole ollut muualla yökylässä).

Samainen tyttö jo vauvana naureskeli kovasti sitterissään, ikäänkuin joku olisi häntä hauskuuttanut.

Nyt pikkuveli näkee myös tän tädin. Istuu kuulemma usein meidän sohvalla kun minä teen keittiössä ruokaa. Lapset YHDESSÄ juttelevat tälle tädille.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat