Liikkeet 2. raskaudessa

Vierailija

Heipparallaa,

Kertokaapa, koska olette tunteneet vauvan liikkeet 2. raskaudessa? Itse olen nyt viikolla 16 ja ehkä jotain tuntuu, en ole varma. Aika malttamattomana jo odottelen, kun olettaisin, että kohta pitäisi alkaa jo tuntumaan...

Kommentit (5)

Vierailija

sillä 2.raskaudessa liikkeet tuntuivat vasta vk 21! Istukka oli etuseinässä joten siitä johtui, tosin vauva muutenkin oli ilmeisesti rauhallisempi kohdussaoloaikanaan kuin esikoinen, joka on nykyisinkin melkoinen rämäpää.

Vierailija

Siinä viikolla 15 alkoi minulla tuntumaan pientä kuplintaa varsinkin illalla nukkumaankäydessä. Jännä tunne ne ensimmäiset liikkeet, ihan kaiholla muistelen ;)

Vierailija

Missäs teillä muilla liikkeet tuntuu ja miten?

Mulla itseasiassa tänään oli ekoja sellaisia tuntemuksia, että saattaisivat liikkeitä olla, mutta vähän epäilyttää, kun ensin tuntui oikealla alhaalla lähes nivusissa ja melkein heti perään (oisko ollu ajallisesti n. 5 min.) vasemmalla ylhäällä lähes navan korkeudella (näiltä kohdin multa kuului sydänäänet toissapäivänä). Viidettä lasta tässä jo kylläkin odotellaan, mutta minusta ne ekat liikkeet on aina tuntunut melko keskeltä...

maria80 rv 14+6

Vierailija

rv:lla 16 olin minäkin jo ihan varma, että niitä ne on. Ei voinut pistää enää mahanpurujen tai suolistoliikehdinnän piikkiin. Minulla kuudes raskaus.

t. massumamma rv 25.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat