Seuraa 

Hei, juuri sain plussan aikaiseksi =), viides raskaus minulla.

Kaikki edelliset ovat olleet joko järkkyä, sairaalahoitoa vaativaa oksentamista tai aika kovaa oksentamista. Ja alkanut aina sillä sekunnilla, kun piti menkkojen tulla.

Nyt ainoa oire on menkkojen poisjäänti ja outo, kamala palelu, ei mitään muuta.

Kertokaa jooko kokemuksia, voiko näin ollakaan, näin poikkeavia keskenään? Heti keskenmeno ym. tuulimunajutut tulivat mieleen=( kiitos kaikista kokemuksista, ihan täpinöissä tätä mietiskelen, uskoako koko juttua todeksi edes....

Kommentit (11)

Mulla toinen raskaus rv 7+1. Oireita ei mitään ihmeellistä (ainoastaan hampaiden pesu oksettaa ;) Myöskään esikoisesta ei ollut mitään. Kävin viikko sitten ultrassa ja siellä oli pieni oikeassa paikassa ja sydän sykki vimmatusti =)

Ei aina tarvi olla oireita, ottakaa iisisti ja nauttikaa!!

Nyt rv 8+3 (kai). Mitään muuta oiretta ei ole ollut paitsi armoton menkkamainen alaselkäkipu (joka oli myös ekaa odottaessa). Ekaa odottaessani oli myös muita oireita, mutta nyt ei mitään muuta. Raskaus olikin edennyt rv 6+3 ennen kun tein testiä.

Epävarma olo tuppaa aina välillä tulemaan. Toivois että edes joku oire ilmaantuisi niin voisin täysin rinnoin uskoa tämän todeksi!!

T:Remukka rv 8+3 ja poika 8kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tikuttamallakin pystyy hyvin oviksen ohittamaan. Mä en ekalla kerralla sitä löytänyt, seuraavalla kierrolla aloitin aiemmin niinkuin ohjeissa sanotaan, mutta pakkaus loppui kesken. Jatkoin saman tien uudella ja mulla ovis on pari päivää ennen menkkojen alkua, siis harvinaisen myöhään. Periaatteessa munasolun ei pitäisi edes ehtiä kiinnittymään ennen menkkoja, on siis ihme että odotan kolmatta!!

Maaria 28+2

eka: pahoinvointia (lihojen ja valkosipulijauheen haju sai oksentamaan), päänsärkyä 24/7 kahden kuukauden ajan, paino laski viimisille rv:lle saakka, proteiineja alusta saakka, söin paljon makeeta, ym...

nyt: ei mitään mainittavaa... paitsi että suolainen tai hedelmät maistuu ennemmin.. ja alkuraskauden totaalinen väsymys.

Ekaa odottaessa elämäntilannekin oli aika erilainen.. Opinnot oli päättymäisillään ja siitä aiheutui stressiä. Elämää rasitti myös etten ollut täysin 100%:nen lapsen tulevasta isästä, isyystesti oli kuitenkin positiivinen uutinen. En tässä ala syytä luetella tuohon edelliseen.

Toisen odotuksessa hiipi mullekin pelko, että onko tuolla masussa mitään. Siskolla oli juuri ollut tuulimunaraskaus. Ultrassa kuitenkin kaikki hyvin.

t.Ufa, Viivi (10,5kk) & " Wagner" (24+2)

Mulla itsellä kahdeksas viikko just täynnä, ei minkäänlaisia oireita ole tullut, siis lukuunottamatta kuukautisten poisjääntiä.

Aiemmissa raskauksissa oireita väsymyksestä pahoinvointiin oli, joten siksi itsekin ihan ulalla mitä tää on!

Äsken sitten vessassa käydessä huomasin alushousuihin tulleen ruskeahkon tahran, nyt sitten olen ihan pihalla. Kun itsekin mielessä käynyt, oireettomana,et mitäs jos tää onkin tuulimuna, kohdunulkopuolinen tms...

Plussaa testi näytti ja ainut oire silloin oli palelu. Koko raskaudessa ei ole oireita ollut (muissa oli pientä pahoinvointia, kauhea nälkä jne..) Tämä raskaus ei tuntunut yhtään todelliselta kuin vasta niiden kahden ultran jälkeen ja kun alkoi liikkeitä tuntua. Myöhemmin alkoi rinnat kipeytyä ja muita oireita ei tosiaankaan ollut. Eka ultrakin pelotti että onko siellä elämää ollenkaan ja kyllä siellä pieni sydän löi :)

M@m@-3x rv 28+2

On se vaan kummallinen tämä mieli. Kun oksensin yötä päivää, harmittelin kamalaa oloa ja raskausoireita ja nyt vingun, kun ei ole mitään oiretta. Kahviakin ryystän mukitolkulla, ennen ei puhettakaan. Nytkin muki nenän alla =)

Eilen kyllä selällään maatessaan tunsin alavatsalla " möykyn" , jännästi kirpaisi, ei sattunut, kun käsi osui siihen. En vaan totaalisesti ymmärrä, miten heh, joo eikun siis tikutin uskollisesti monet päivät, ei mitään ovista löytynyt, ei haaleaakaan. Ajattelin, että eipä tule ovista taaskaan, kuten ei aiemminkaan nyt viime kuukausien aikana ole löytynyt. Että kaksinverroin ihmettelen tässä=)

Hyvät voinnit kaikille!

AP

Mulla meneillään kolmas raskaus, joka poikkeaa totaalisesti kahdesta edellisestä. Minäkin oksensin edellisiltä keskiraskauteen asti lähes joka päivä, kärsin älyttömästä väsymyksestä ja palelusta. Nyt ei oireita ollut kertakaikkiaan mitään ja niinpä raskaus jatkuikin huomaamatta aina rv11+ asti. Jälkikäteen ajateltuna olin alkukesästä normaalia väsyneempi, mutta pistin sen työkiireiden piikkiin. Eikä raskausoireita ilmaantunut sen paremmin raskauden " tiedostamisen" jälkeenkään.

aksiina rv36+

...mutta raskausoireet oli kyllä ihan minimissä mulla. Vähän väsytti ja vilutti ja rinnat aristi, mutta ei pahoinvointia... ja hyvin on kaikki toistaiseksi mennyt. Nyt viikkoja kasassa jo 23+4.

Eli ei varmaan huolta, ei niitä oireita aina ole :)

T.Yksis

Varsinainen stressaaja!

Vanha keskustelu, mut haluan nostaa koska itseäni häiritsee kovin.. olen nyt rv 7. Ennen plussaamista tiesin olevani raskaana, koska närästi ja selkääni ilmestyi näppyjä, sekä rinnat oli kipeät. Nyt kuitenkaan mulla ei oo oireen oiretta! Näppylät lähti jo viikkoja sitten, eikä enää närästäkkään. Rinnat on kipeät vaan hetken kun herää. Ja noh, menkat tietty puuttuu.. Joinakin päivinä väsyttää niin, että voisin nukkua kellon ympäri, mutta se voi johtua laiskuudestakin :D haluisin kuulla lisää kokemuksia muilta! Onko mun sisällä mitään elämää, vai onko tää mennyt kesken tai jotain? :(

Vierailija

Varsinainen stressaaja! kirjoitti:
Vanha keskustelu, mut haluan nostaa koska itseäni häiritsee kovin.. olen nyt rv 7. Ennen plussaamista tiesin olevani raskaana, koska närästi ja selkääni ilmestyi näppyjä, sekä rinnat oli kipeät. Nyt kuitenkaan mulla ei oo oireen oiretta! Näppylät lähti jo viikkoja sitten, eikä enää närästäkkään. Rinnat on kipeät vaan hetken kun herää. Ja noh, menkat tietty puuttuu.. Joinakin päivinä väsyttää niin, että voisin nukkua kellon ympäri, mutta se voi johtua laiskuudestakin :D haluisin kuulla lisää kokemuksia muilta! Onko mun sisällä mitään elämää, vai onko tää mennyt kesken tai jotain? :(

Voisin taas nostaa tätä.

Täällä ne vähäisetkin oireet on oikeastaan kadonnut. Kävin ultrassa 7+1 ja siellä näkyi sykekin, eli kaikki hyvin.
Sen jälkeen vatsaa turvotti välillä ja pari kertaa yöllä.närästi, mutta ei muita oireita, paitsi nännit edelleen vähn arat.

No, nyt on jo 8+6 ja oireet on kadonnut tyystin. Ei väsytä, ei palele eikä turvota. Ainoastaan nännit on edelleen vhän arat.

Nyt en tiedä mitä ajatella, kun on ihan olo että tämä on mennyt kesken. Mitään vuotoa ei ole kuitenkaan ollut tähän mennessä.

Alusta saakka ollut kuitenkin pääosin oireetonta ja nyt vielä enemmän.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat