Seuraa 

edelleenkin vain haamua,vai onko mitään ???

tuosta lämmöstä , aamulla mittasin aikaisemmin kuin yleensä ja lämmöt oli 35.6 ja kun taas nukuin vielä muutaman tunnin ja mittasin , niin olikin 36.2 !!!! ?????

Että taitaa kyllä pitää paikkansa tuo lämmön seuraamisen heittely...

tänään on ollut oireita vaikka muillekin jakaa....

Aamulla oli suht hyvä olo , mutta hieman myöhemmin alkoi mahaa polttaa , sitten selkää polttamaan ja sitten ahdistamaan rinnoista ja sitten tuli pahaolo ja pääkipu ja mahan kipsistelyt ...

kun en mennyt oksentamaan niin sitten myöhemmin tulikin kurana pahaolo pois ..... :(

rinnat on turvoksissa ja rintaliivit ahdisti ,oli pakko ottaa pois !!!!!

ja närästys ,se on ollut tänään erityisen kauheata , happamia röyhtäisyjä ja muutenkin närästänyt ... pissahätä on tänään myös ollut ihan jatkuvasti , siis ei vain usein vaan ihan koko aika !!!!!

Ai niin , tärkein oire oli että huippasi liki koko päivän ja välillä todella pahastikin ...

acon 10 ei anna kun just ja just haamua , mutta tein illemmalla viiden aikaan vielä vielä prisman oman testin Pregent stick , vai mikä olikaan .... ja 5 min jälkeen siinä oli viiva haalea , mutta viiva ... 3 min enemmän ja sen viivan huomasi ja siitä se vielä hieman vahvistui... ei tartte enään nenä kiinni tikussa koittaa tihrustaa vaan sen viivan näkee , vaalea , mutta näkee selvästi !!!! Ja toi testi muistaakseni reakoi vasta n. 25-40 , kun aconin pitäisi reakoida jo 10 ????????? ja tohon testiin en kyllä ole saanut edes viivan paikkaa , vaikka olisin koittanut nänäkiinni tihrustaa ja vielä tunteja jälkeenkin !!!!! :) Voi vitsi ,oon ihan huumeissa .. tai siis en silleen , mutta vertauskuvallisesti !!!! Eikä toi pissa ollut edes rakossa kun vajaan tunnin ja oli ihan vaaleata pissaa , mutta tuli varmuus ! Ihanaa , nyt en enään vuotoa haluakaan ! Nyt vaan toivon , todella toivon että tää raskaus pysyy ja säilyy koko 9 kk ja saadaan kuin saadaankin kaipaamamme vauva !!!!! :)

koitin nyt sitten uudelleen myös acon 10 , että tuleeko siihen mitään vai ei , mutta muistaisin että viimeksikin tuli ensin acon 10 haamu ja sitten toisilla testeillä kuitenkin vahvenpaa viivaa ,vaikka acon 10 pitäisi olla sieltä kaikista herkimmästä päästä !!!! 4 minuutissa ei tullut vielä juuri mitään selkeää viivaa ... (pissa oli taas rakossa n. 1 tunnin verran ) aconin testiin ei tullut 10 min sisällä mitään tarkkaa viivaa ,tai edes sellaista viivaa , että voisi sanoa että on viiva ! ja Pregent stickissä on nyt kuivuessa veilä selkeämpi toinen viiva !

siis oon ihan pihalla... nyt kp 36 ja oviksen tikutuksesta18vrk ja limoista 16vrk.. muistaakseni .. :(

pitää vielä testailla uudelleen huomenna ... jollain muulla testillä ...

neitim

Kommentit (13)

luin huonosti, eli Pregentillä sait selvän viivan...hyvä hyvä se kuulostaa jo erittäin lupaavalta. Vautsi, kertoilehan jatkoja jos vielä testaat!? *jänskää*

tein aamulla clearblue testin , vaan eipä siihen sitten tullut edes haalua viivaa , että saa katsoa nyt minne suuntaan tässä mennään ... vaikka oon kyllä lukenut ,että alussa saattaa toi hormonin määrä heitellä aika reilusti ja pitäisi vaan malttaa olla se pari päivää testaamatta ja testata sitten taas uudelleen ja toivoa myös , ettei täti tuu kylään... no tädin tulosta ei oo kyllä (onneksi) ainakaan vielä tietoakaan ....

Nyt kuivuttua näkyy vaaleat viivat molemmissa testeissä .. vaikka eihän niitä saisikaan katsoa.. siis acon 10 kasetti testi .. siinä on ihan selkeä toinen viiva kun on kuivunut , värillinen sellainen , mutta vaalea ... ja toi clearblue on kans haalea , siis todella haalea , että siitä on kyllä voi vannoa , että onko viiva vai viivanpaikka... toivottavasti tää ei oo nyt kuitenkaan menossa kesken .... selkää särkee kyllä edelleenkin eikä tätiä näy , huippaa ihan hirveästi , siis niin että tuntuu sumertumana silmissä asti .. mutta noi toiset testit vaivaa mieltä :...

Onko kenelläkään kokemusta noista acon kasettitesteistä ? onko niihin tullut viivan paikkaa , ja jos on niin onko se ollut värillinen ??

Tää on oikeasti aika hirveätä siinaa , olisi vaan ekan + jälkeen pitänyt jäädä odottamaan varmistusta muutama päivä...

no joo, sitten tein vielä ovistestin , kun oon joskus silläkin raskaustta mitannut sitten kun on raskaus jo alkanut ja yleensä pidemmällä ajalla on näkynyt siinäkin ovis + , no r-testit on loppu joten tein ovistestin ihan reilun tunnin pisusta ja siihen tuli ovis + .. tai siis + ... äh ..

n.1979

Sisältö jatkuu mainoksen alla

lääkäri meinasi , että oon kyllä ovuloinut kun tuli limatkin yms. mutta että nainen ei oo kone ,että vuoto tulee kun on tullakseen ... ??? itse oon kyllä ymmärtänyt , että se on melko vakio , että maks toi 18 vrk .. mutta tää kaato kaikki ne lukemani tiedot.....!!???

clomit on mulla vielä 1x5 , piti nostaa seuraavaan kiertoon 2x5 , mutta tää lääkäri sano , että en nostaisi ,kun ovis kumminkin on tapahtunut ??? !!!

no nyt on edelleen maha kipeä , eikä ovislimoista tietoakaan ....

lämmöt ovat olleet nyt aika samoissa lukemissa , ei oo tullut uutta laskua yms. hieman oon sekaisin ...

yritystä vuosi takana ja seuraava edessä ?

n.1979

joo ,mullakin on kokemusta noista sen verran että jos on tullut toinen viiva niin on ollut kans raskautta .. kerran aiemmin oon samaiseen testiin saanut toisen viivan ja siitä tuloksena tyttö :)

Ihmetyttää vaan noi aconin testit .....

mut muistaakseni oli silloinkin niin että muilla testeillä tuli selvempi vastaus kun aconilla.. mutta se on ollut halvempi testi siihen , että jos sillä saa haamun yms. niin vasrmistaa asiaa toisella testillä :)

n.1979

On pissa sitten tarpeeksi tujua tavaraa eikä vain laimeaa litkua.

Plussatuulia sinulle ja tulehan kertomaan miten kävi. Vaikka aika lupaavaltahan tuo jo vaikuttaa.

kohtalotoveri. Kp36/28-32 (ovis oli vasta n.kp20) ja testaillut urakalla, viimeksi tänään clearblue nega josta värillinen roskishaamu. Eilen sain samaiseen testiin ajan sisällä selvän mutta erit. ohuen pystyviivan. Haaleita haamuja/roskishaamuja ja viivanpaikkoja aikaisempiin testeihin. Ainoo selvä nega muutama pvä sitten oli Apteekin omassa. Hitsi, oireita ois flunssaa joka jatkunut oviksen tienoilta..paha olo, kuumotusta, vilua, närästystä, nippailua ja muita vatsaoireita, lämmöt edelleen aika korkeella 37 ja ylikin. Ehkä on hormoonit sekaisin vaan. Saispa asiaan selvyyden, tulisi ees täti jos on tullakseen...hirveetä tää epätietoisuus!

Toivottavasti sullakin tulee asiaan varmuus, onnea!

Tutti

olo on kuin valeraskaana .... on maha kipeä ja selkää polttaa yms. mutta veritestissä tuli karu tulos , ei raskautta !!!! Ja mitä sain vastaukseksi kun sanoin että testi näytti kyllä taas plussaa.. niin että ei ne testit aina näytä niin kuin pitäisi vaan välillä voi näyttää virheellisesti ... no joo , taas osui mun kohdalle " virheellinen" testi !!!! käski odottaa 2 viikkoa jos ei vuoto ala , niin testaa uudelleen ja sitten aloittaa terolutit ja niillä sitten vuoto alkuun ja uutta kuuria taas ....

nyt kp 38 , oviksesta 19-20 vrk , kysyin että miksi ei vuoto sitten ala , niin sanoin vaan että ei ihminen ole kone ja toimi tietyn kaavan mukaan , jostain syystä vuoto ei vain tule ....

clomeja käytin kp5-9

kuinka pitkäksi muilla on luomikierto venynyt ?

neitim

Mä itse tykkään noista Prisman testeistä, eivät kyllä ole kertaakaan antaneet mulle mitään tulkinnan varaista vastausta! Negat on aina olleet selviä negoja (ei viivanpaikkojakaan ikinä) ja plussat on olleet sit plussia :) Ja mun tietääkseni se testi on herkkyydeltään 20! Eli uskoisin että raskaana olet kun kuitenkin se viiva siihen ilmestyi.

Mutta enivei, onnea kamppailuun ja toivotaan että se todella on se plussa :)

Minttu

Kuule vielä sellainenkin mahdollisuus on, että ovis onkin sulla vasta nyt. Joskus käy niin että tulee ovisplussa ja kroppa yrittää ovuloida mutta ei onnistu. Sit myöhemmäs vaihees kiertoa se lopulta onnistuu. Joten jos eilen sait ovisplussan niin touhatkaa varmuudeksi tänään.

Clomeilla ovulointi olis kyl pitäny onnistua. Mikä annostus sulla oli? Ehkä tarvit vahvemman kuurin tai sit semmosen piikin, jolla kypsynyt munasolu irrotetaan? En muista sen nimeä, vai oliko se pregnyl tmv. Clomitkaan kun eivät takaa että munasolu irtoaa.

Tsemppiä ja toivottavasti plussa raskaustestiinkin tulisi vielä!

Koralli73 yk 19

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat