Seuraa 

Asumme pk-seudulla ja liikumme paljon julkisilla. Toiveena olisi mieluummin rattaat johon saisi pehmeän kantokopan vauvalle, pitäisi olla ketterät ja mennä pieneen tilaan, mutta myös lumessa pitäisi päästä eteenpäin muutaman kilometrin matka. Kivasta ja sporttisesta ulkonäöstä plussaa! Suositelkaa ja kertokaa millaisiin rattaisiin/vaunuihin olette itse päätyneet?! :) :)

Kommentit (4)

Olemme olleet todella tyytyväisiä! Ovat pienet ja ketterät, mutta silti tukevat. Iso plussa näille vaunuille oli myös se, että näihin saa ne ns. talvipyörät, eli jos joskus tulee tarvetta kunnon etupyörille niin ei tarvitse koko vaunuja vaihtaa. Cameleonit ovat unelmat jos liikkuu autolla tai julkisilla, autoon ne on ihanan kevyet pakata (naisenkin!) ja taas julkisissa ja kaupungilla muutenkin menevät juuri sinne minne pitää! Suosittelen lämpimästi! Näitä ennnemmin meillä oli Emmaljungan Ceroxit, mutta olivat todelliset "hyökkäysvaunut" näihin verrattuna:)

Mä olen itse aivan ihastunut Britaxin Viggour kolmipyöräisiin. Niissä on kylläkin kova koppa, mutta on sellainen ratasosasta irroitettava ja kuomusta kannettava, joten vauvan liikuttelu käy yhtä näppärästi kuin yhdistelmien irtokopallakin. Ovat ainakin pienet ja ketterät, ja niissä vielä ystävien suosittelema nostettava työntöaisa, joka erityisen hyödyllinen julkisissa kulkupeleissä, ei tuki koko käytävää :O)! Hintaa vaunuilla ratasosineen ja vaunukoppineen n. 700 € (toivottavasti en muista ihan päin prinkkalaa!)

Me meinattiin sellaiset hankkia meidän kesävauvalle, tekisi jo nyt mieli käydä poistamassa, mutta ehkä vielä muutaman kuukauden maltetaan mielemme ;O))!!

T. Hyttynen ja Hunni 12+6

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Meillä on laskettuaika tammikuun lopussa ja asumme Helsingin keskustassa, eli haluamme mahtua vaunuinemme sekä kotitalomme veräjähissiin, että vanhan mallisiin ratikoihin. Vaunujen tulee siis olla alle 60cm leveä ja yhdistelmävaunut pehmeällä kantokopalla. Pitkän etsinnän jälkeen olemme nyt tilanneet Saksasta Teutonian Fun -vaunut. Saksasta tilattuna hinta oli n. 30% Suomen hintoja edullisempi.

Terkuin, Hopefully

Mä olen itse aivan ihastunut Britaxin Viggour kolmipyöräisiin. Niissä on kylläkin kova koppa, mutta on sellainen ratasosasta irroitettava ja kuomusta kannettava, joten vauvan liikuttelu käy yhtä näppärästi kuin yhdistelmien irtokopallakin. Ovat ainakin pienet ja ketterät, ja niissä vielä ystävien suosittelema nostettava työntöaisa, joka erityisen hyödyllinen julkisissa kulkupeleissä, ei tuki koko käytävää :O)! Hintaa vaunuilla ratasosineen ja vaunukoppineen n. 700 € (toivottavasti en muista ihan päin prinkkalaa!)

Me meinattiin sellaiset hankkia meidän kesävauvalle, tekisi jo nyt mieli käydä poistamassa, mutta ehkä vielä muutaman kuukauden maltetaan mielemme ;O))!!

T. Hyttynen ja Hunni 12+6

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat