Vierailija

Auttaisittekohan. Eräs tuttavani saattaa olla ajautumassa vaikeuksiin uuden miehen myötä. Asiasta ei olla tarkkaan puhuttu, mutta olen ymmärtänyt uuden miesystävän pitävän omakotitalonsa kellarissa kyseenalaisia viljelmiä. Tuttava harkitsee vakavasti suhdetta tämän miehen kanssa, vaikka hänellä on kolme pientä lasta ja on tähän saakka elänyt elämänsä mallikelpoisesti!

Voikohan hänkin joutua pulaan, kun miehen puuhista tietää vaikkei niihin varmasti osallistukaan? Nainen on umpirakastunut, eikä kuuntele järkipuhetta ainakaan tässä vaiheessa :( Miten saisin hänet pysymään erossa moisesta?

Kommentit (18)

jos et osaa suhtautua kevyesti, älä suhtaudu kevyesti. Ajattelin vaan, että itselläni oli ihan huligaani-ex, ja kaikki ystäväni sanoivat, että jätä se paska.

Siitähän mä oikein innostun kuvittelemaan kaikkea suurta rakkautta jne. ja yritin jotain todistella, että mun elämää ohjailen minä. Roikuin suhteessa liian kauan todistaakseni jotain muille, vaikka olisi pitäny ottaa jo alussa kassi käteen ja juosta.

Juttele sen tuttusi kanssa omista fiiliksistäsi, älä painosta. Muista myös kertoa, että hän jos kuka ansaitsee onnen, mutta tollanen ylenpalttinen kiinnostus hortonomiaan ei useinkaan ole aikuisen miehen merkki.

Nuorenahan ihminen kokeilee kaikenlaista, vanhempana se rikollisuuskin saa vähän eri muotoja.

T:15

Sisältö jatkuu mainoksen alla

en usko, että ystäväsi joutuu hankaluuksiin, ei kai hän heti ole muuttamassa tyypin tykö?

Anna nyt vähän irroitella ja nauttia vapaudesta. Uskon, että tulee järkiinsä ennemmin tai myöhemmin.

Voithan sanoa sille ystävällesi, että olet huolissasi ja että pitää varansa, noiden hamppu- tms. heppujen kanssa kun kannattaa olla muutenkin varuillaan. Melko löysänoloista porukkaa muutenkin.

Jos pitävät paikkansa niin kannattaa sitten herätellä keskustelua mahdollisista ongelmista tulevaisuudessa hampunkasvattajan ja käyttäjän kanssa....

Osaako joku latoa faktoja, joilla pelotella. Voiko hänkin joutua syytteeseen jonkinlaisesta avunannosta, jos esim. muuttaisi kyseiseen taloon?!? Välitän tästä ihmisestä ja hänen lapsistaan kovin ja haluan toimia, ennen kuin on myöhäistä.

Ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat