Seuraa 

Nyt siis menossa elämäni ensimmäinen Terolut-kuuri ja otin viimeisen pillerin maanantaina (31.12.). Tiedän, ja ohjeissakin lukee, että lääkkeen vaikutus voi alkaa vaikuttaa vasta muutamankin kierron kuluttua... Mutta silti leijutaan taas niiiin pilvilinnoissa...

Onko muilla ollut " sivuoireita" ko. lääkityksestä, ja jos on, niin millaisia!? Itselläni oli muutaman pillerin jälkeen pahaa oloa (en kuitenkaan oksentanut), ruokahaluttomuutta ja muutenkin jotenkin epätodellinen olo...

Mitä kaikkia tutkimuksia pitää käydä läpi jos kylkiäisenä tulee vielä Clomi-kuuri!?

Paljon kysymyksiä, joten olen kiitollinen jos joku viitsii vastata edes johonkin noista!!!!

Parempaa Uuutta Vuotta Kaikille!!!!

Kommentit (2)

Saisi nyt sen yhdenkin aluilleen... =)

Olen käynyt ultrassa ja vatsanpeitteet, munasarjat ja mitä kaikkea siinä näkyi olivat ok. Verikokeissakaan ei mitään vikaa, kaikki arvot normaalit.

Sain lääkäriltä ohjeet tikuttaa ovista. Minulla kun on erittäin säännöllisen epäsäännölliset kierrot, piti parikin pakettia käyttää, tuloksetta. Yhtenä iltana tuli kuitenkin sellainen olo että saisinko tikkuun plussan, ja mielestäni sain... Seuraavaksi lääkäri kirjoitti reseptin teroihin. Ja nyt siis eka kierto niillä. Mies pitäisi tutkia seuraavaksi ja mulle tehtäis niiden jälkeen vasta aukiolo-tutkimus...

Tuli vaan mieleeni, että jos nämä terot eivät ala vaikuttamaan, niin saanko niitä clomeja vielä lisäksi avuksi, vai pitääkö kaikki tutkimukset ensin tehdä loppuun!?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat