Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Niin, miten pitäisi kohteliaasti vihjata naapurille, että voisi jo maksaa noin puoli vuotta sitten viemänsä tavarat? Vei siis meille ylimääräisiä rakennustarvikkeita omalla työmaalleen, joista sovittiin hinta, joka oli noin 300 euroa. Summa ei ole suuren suuri, mutta mielestäni sellainen, että siitä maksun haluamme. Niin, miten vihjaista, ettei naapurisopu mene?

Kommentit (2)

Luulen, että rakentajalla on sen seitsemän asiaa mielen päällä ja puolessa vuodessa voi ihan oikeasti unohtua tuo asia. Ei välttämättä tahallaan ole jättänyt maksamatta.

Mulle kerran yksi ystäväni sanoi samanmoisessa tilanteessa kun olin unohtanut maksun, sanatarkkaan näin: "Olen ehkä nuija, mutta minun mielestäni en ole saanut sinulta maksua tilaamistasi tuotteista. Voisitko tarkistaa asian ja maksaa pois?"

Hän ei nolannut minua kun käänsi asian muka itselleen noloksi, mutta ystävällisesti muistutti ja asia saatiin hoidettua.

ja vie se sen sänkyyn. Opin tämän telkkarista eli turha väittää ettei sieltä mitään opi. Tietysti voisit vain sanoa pläjäyttää että muistatkos kun sovittiin että...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat