Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Koska olen vaatteeni opintolainalla ostellut ja sitä lainaa makselen nyt työttömänä ja köyhänä. En anna vaatteita edes vielä köyhemmälle kaverilleni, joka saa käyttörahaa 40e viikossa

Kommentit (18)

Ostatko aina vääränlaisia vaatteita vai miksi ne nyt on jo roskiskamaa? Jos vielä lainarahalla ostettuja, niin luulisi että olisit tosissaan miettinyt millaisia vaatteita tarvitset. Onkohan ongelma sun rahankäytössä ja saamattomuudessa jos et saa niitä edes kirppikselle vietyä. Vähän säälittävä asenne kyllä sulla.

Olen kyllä niin läski, että kukaan ei vaatteitani osta vaikka ne on ostettu Kappahlista ja melkein viimeisintä muotia. Ei läskit käy kirppareilla. Pitää varmaan leikata matonkuteiksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Nytkin möin pojan puseroita kirpparilla melkein suoraan lapsen päältä. Ostin kyllä uusia vaatteita lapselle kirpparituotolla. Ärsyttää kun omat vaatteet eivät mene kaupaksi kirpulla. Pitää varmaan koitaa huutista. En kyllä anna kaverilleni, joka on itse aiheuttanut taloudellisen ahdinkonsa, sillä sehän olisi sama kuin ostaisit alkoholistille pullon. ap

tehdä vaatteillasi ihan mitä haluat. Vaikka polttaa.

Sitten kun tarvitset itse uusia vaatteita, mieti, että siellä joku itsekäs varmaan niitä polttelee.

MIeluummin hyvä kiertoon. Ja jos kavereille annat, ei sun varmaan tartte edes pestä ja ne kaveritkin sitten joskus sattaa auttaa sinua (tai sitten ihan joku muu taho).

Mutta tee ihan mitä lystäät. Älä välitä muista äläkä luonnosta.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat