Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Itse aloitin 14-vanhana ja 17-vuotiaana olin ekan kerran vierotuksessa.

Asuin " kaduilla" ja kustansin käytön rötöksillä ja jopa kauppaamalla itseäni.

Retkehdusten jälkeen pääsin kuiville 21-vuotiaana ja lähdin opiskelemaan kaupallista alaa.

Pääsin pitkälle opinnoissa ja viittä vaille ekonomina sain esikoiseni.

Ratkesin opiskelija bileissä lapseni ollessa alle vuoden.

Jouduin pika vauhtia tosi heikkoon jamaan ja vieroitukseen.

Nyt olen ollut 8-vuotta kuivilla ja olen yhteiskunnallisesti arvostetussa asemassa esimiestehtävissä.

On omakotitalot, valkoiset aidat, kultaisetnoutajat ja mersut.

Töissä olen puhunut avoimesti menneisyydestäni.

Ihmiset lakkasivat kunnioittamasta minua.

Miten itse suhtautuisit?

Kommentit (15)

vihaan kaikkia huumeiden käyttäjiä ja niitä jotka ovat joskus käyttäneet.. eikö teidän päässä liiku mitään?

Ihan sairasta sakkia!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Äitini on mielenterveyshoitaja ja tätä kautta olen tutustunut kaikenlaisiin kulkijoihin. Omaisena, läheisenä varmasti pelottaisi se narkomaanin mahdollinen uusi retkahdus.

Ehkä sinun ei olisi viisasta kertoa taustastasi, mikäli haluat säilyttää uskottavuutesi.

Kertoohan huumetausta melkoisesta luonteen heikkoudesta ja moraalittomuudesta, et voi sitä kieltää.

alkoholistiäidin tyttärenä tiedän miten paljon kärsimystä yhden ihmisen vaikea päihdeongelma voi aiheuttaa suurelle joukolle ihmisiä... Päihdeongelmaisiin en kylläkään luota, johtuen juuri äidistäni.

Mutta halveksuntaa se ei ole.

olla käyttämättä aineita, kun siihen kerran tyhmyyksissään on lähtenyt.

Se on tehnyt elinikäisen tarpeen jonnekin hyvänolonkeskukseen.

Saan hyvää oloa valtavasti muista asioista, niitä en koskaan järjellä pois vaihtaisi.

Mutta elimistöni osaa vaatia ja muistuttaa siitä, mihin vain aineet voivat tuoda valheellisen helpotuksen.

En kaipaa sääliä tai paijailuja.

Tämä on vaan tosiasia minkä kanssa elän, eikä sen kieltäminen muuta minua ja persoonaani sen huonommaksi tai paremmaki.

ap

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat