Vierailija

Miten määrittelet ystävän, kaverin ja tuttavan? Tuli mieleen, kun joku tuossa kertoi tuttavansa miesasioista.

Mulle ystävä on läheinen ihminen, jonka kanssa keskustelen henkilökohtaisista asioista. Mua on siunattu laajalla ystäväpiirille ja lukisin noin 10 ihmistä ystäväkseni.

Kaveri on sellainen, jonka kanssa mielellään viettää aikaa. Voi olla vaikka ystävän ystävä, mutta mulle vain kaveri. Opiskelija-ajalta on paljon kavereita, samoin jotain kolleegaa kutsuisin kaveriksi. Näitä mulla on 30-40. Jos pitäisin isot juhlat, niin kutsuisin kaikki kaveritkin.

Tuttava on mulle, joku johon mulla ei ole mitään erityisiä tunteita eikä tarvetta viettää aikaa tai tutustua sen kummemmin. Joku josta tiedän naaman ja nimen, joskus vähän enemmän. Vanhempieni ystävät ovat mulle tuttavia, joku töiden kautta tavattu ihminen, naapuri, kaukaisemman kaverin puoliso, tuttu kaupan myyjä tms. Tällaisia ihmisiä tunnen satoja.

Miten teillä? Miten määrittelet? Facebook-kielellä mä hyväksyn sinne ystävikseni ystävät ja kaverit, en enää tuttavia ;-) Tuttavani mies- tai naisasioista en ainakaan haluaisi tietää mitään, jos tiedän jotain, niin se on ehkä enemmän juoruilun tulosta.

Kommentit (1)

Ystävä. Läheinen ihminen jolle voi kertoa salaisempi juttuja ja henk. koht. asioita.

Kaveri. Esim. Työ- tai opiskelukaveri. Ei voi kertoa henk. koht. asioita tai salaisia asioita.

Tuttava. Esim. sukulainen tai kaverin kaveri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat