Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

lapselle ruokaa, ei tiedä lapsen asioista mitään. Hyvä jos pässi muistaa missä koulussa on.

Kuinka tyhmät penis-telineet teidän kotona hölmöilee?

Sivut

Kommentit (219)

Mies paljasti tyhmyytensä, kun tuli puhe siitä miksi käytän tamponia vain harvoin (uidessa) ja mieluummin siteitä.

Mies sanoikin ihmetelleensä, että miten kukaan nainen jaksaa käyttää tampooneita, kun ne täytyy joka vessareissulla ottaa pois. Että side on varmasti helpompi, kun voi pitää samaa vaikka KOKO PÄIVÄN.

Piti sitten hieman selvittää asioita, että a) nainen ei pissaa emättimestä ja b) jokainen normaali nainen vaihtaa siteen vessassa käydessään melko lailla joka kerta.

Miten mies voi olla noin tietämätön, kun hänellä on monta siskoakin! :D

on menkat, vastahan ne eilen oli?!? Tuo tuli Exäni suusta... Ei sit ollutkaan ainoa, joka näin luuli, tostesin kun luin tätä ketjua. Ei kyllä mikään järjen jättiläinen muutenkaan. Mutta onkin ex.

Nyksällä on vaan kaikki normisti hukassa; missä mun sukat, missä alushousut... No, tuskin mulla ainakaan...

Aina kysyy " onko meillä sitä pastaa, onko meillä siirappia, onko meillä tahranpoistajaa, pölypusseja, hilloa, jäätelöä, suodatinpusseja... Herranjestas, ottaa silmän kauniiseen käteen ja katsoo... ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

En ymmärrä! Minun mieheni ei varmasti edes haluaisi kuunnella jos puhuisin hänelle kuukautisista. Minusta niistä ei tarvitsisi puhua kuin omille tyttärilleen ja siis selittää mitä ne ovat (voi tulla myös kipuja ym. ) jne.

Oli laittanut ämpärilliseen vettä lorauksen, samaan tapaan kun tiskiainetta laitetaan. Olihan ne matot puhtaita , hetken. Lika nousi pintaan kun olivat vähän aikaa käytössä.

luuli ehkäisyrengasta kierukaksi.

Ja ton identtisten kaksosten olemisen eri sukupuolta selittäisin itse sillä, että sikiöiden kehittyessä toisen hormonitoiminta ei ala (molemmat geneettisesti poikia) ja sikiöstä kehittyy tyttö. Kuitenkin geneettisesti poika.

Ja epäidenttiset kaksoset voivat tosiaan olla vain sisarpuolia. On tosin äiti saanut hässiä aika ahkeraan lasten isien kanssa ;)

Vierailija:

Lainaus:

luuli, että vessan oven takana kuuntelemalla voi päätellä sen onko nainen neitsyt: jos kuuluu sihinää, nainen on neitsyt ja jos kuuluu lorinaa, nainen ei ole neitsyt.

Neitsyys palaa kuin bumerangi...

Vierailija:

Lainaus:

luuli, että vessan oven takana kuuntelemalla voi päätellä sen onko nainen neitsyt: jos kuuluu sihinää, nainen on neitsyt ja jos kuuluu lorinaa, nainen ei ole neitsyt.

Mun miehestä ei ole mitään mehevää kerrottavaa, mutta onneksi Lidlin kaupan kassa (mies) on minua hauskuuttanut.

Kävin kerran Lidlissä ja ostin paljon erilaisia vihanneksia. Kun siinä heittelin ostoksiani kärryihin, niin kuulin sen kassamiehen mutisevan, että " mikähän tämä on, ai niin juu, sehän se on" , mutta en kiinnittänyt asiaan sen enempää huomioa. Kun tulin kotiin, niin asia jäi jotenkin mietityttämään ja päätin tarkastaa kuitin. Olin ostanut tyyliin porkkanoita, perunoita ja parsakaalin eli brokkolin, mutta parsakaalia ei löytynyt mistään kuitista. Tutkin ja tutkin kuittia, kunnes viimein tajusin etten ole ostanut persiljaa! Lievästi ison persiljan mies mulle myi. Onneksi ei ollut kilohinnalla vaan kappalehinnalla se tuote, muuten olis saattanut ollakin joku 100 euroa kilo maksava " iso persilja" tyyliin 40 euroa.

Tällöin munasolu jakautuu ennen hedelmöitystä, ja kummankin puoliskon hedelmöittää eri siittiö. Tällöin syntyvillä kaksosilla on sama geeniperimä äidin puolelta, mutta toinen puoli eli isältä peritty on erilainen. Lisää tietoa googlettamalla half-identical twins.

Serkkuni oli siis töissä, ja mies yksin kotona pullantekopuuhissa. Eipä aikaakaan kun serkkuni sai töihin puhelun " Mä oon nyt ruskistanu tän jauhelihan, mitäs seuraavaks pitää tehdä?"

:D

sanoin että meillä on tänään ruoaksi kanapastaa ja mies tomerana ilmoitti, että hän ei ainakaan sitä syö.

Siinä kiisteltyämme kävi selväksi, että heillä syötiin kotona vain makaronia tai spagettia, ei koskaan pastaa... Luuli, että pasta on jotain vihannesta ja niitä hän ei syö myöskään...

Miehen työkaverin vaimo on ammatiltaan joku kauneushoitaja ja sillä on oma hoitola, jossa se antaa mm. kauneushoitoja, hierontaa ja nymfo-hoitoja.

joka kanssa ihmetteli kuukautisia, kun sai tietää että ne kestää monta päivää. Oli kuvitellut, että veri lorahtaa sieltä kerran kuussa pois YHDELLÄ KERTAA!!!

No, se se olisikin jännittävää elämää. Odottaisi vain, että koska ne sieltä lorahtavat, voi apua :D :D :D

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat