Vierailija

Jotenkin taas on tullut tuhrattua iltaa täällä AV:llä. Ihan huolestuttaa, että ihmiset on niin kriittisiä kropastaan (ja vielä toisten). Eikö se nyt ole luonnonlaki, että ihmisen ulkonäkö muuttuu vuosien saatossa.

Jos olet synnyttänyt, sullä on erilainen kroppa kuin jos et. Jos olet 35, kroppasi on erilainen kuin 15 vuotta aikaisemmin.

Onko se niin, ettei koskaan ole hyvä?

Itse ihan samanlainen. Katselin tossa nuoruuskuvia (joku 15-22 v), ja olinpas mä hoikka, kaunis, terveen ja iloisen oloinen, pirtsakka.

Muistaakseni oli finninaamainen, läski, liian pitkä, liian ohuthiuksinen jne.

Onneksi sentään ikä (30+) tuonu sen verran viisautta ja kykyä hyväksyä itsensä, että voi kauppaan mennä ilman meikkiä ja olla jopa muiden ihmisten kanssa saunassa tms. ihan alasti häpeämättä, vaikka selluliittia ym. on. Jotenkin tuntuu niin toisarvoisilta nuo asiat nyt. Harmittaa vaan, että nuoruus meni tuskaillessa (huonon itsetunnon?) kanssa. Silloinhan sitä ois pitänyt nauttia, kun oli neito kauneimmillaan.

Nyt ootte iloisia niistä hyvistä asioista ulkonäössänne ja annatte huit hait muulle.

Helpotti.

Kommentit (3)

En ole " luovuttamassa" . jotenkin semmoinen timmikunto tuntuu vaan niin turhalta - liikaa vaivaa. Verta, hikeä ja kyyneleitä. Olen ikäisekseni ihan hyvässä kunnossa, perse ja reidet ok. Paremmassakin voisi toki olla. On vaan muuta niin paljon parempaa tekemistä, ja urheiluvammat kiusaavat. Nykyisin kävely, jopa sauva-, on jees.

Ja itsetuntokin voi hyvin.

" hyvä itsetunto tulee myös varmuudesta että ulkoinen olemus " temppeli" on kunnossa "

ja sadasta muusta asiasta ja sattumasta. En kuitenkaan palvo kroppaani, ainoastaan " rakkauden temppelinä" ;)

Mutta kiva, että koet olevasi elämäsi kunnossa!

jos olet n.35-vuotias sinun kuuluisi juuri NYT olla kauneimmillasi, ei luovuttaa ja antaa perseen ja reisien levitä jättimäisiksi.

Itse täytin juuri 33 ja en ole koskaan ollut paremmassa kunnossa, hoikempi ja muutenkin paremman näköinen.

ÄLKÄÄ ANTAKO ITSENNE REPSAHTAA! hyvä itsetunto tulee myös varmuudesta että ulkoinen olemus " temppeli" on kunnossa, ei pelkästään siitä että sisäinen olemus on tasapainossa, mikä yleensä kolmekymppisillä on itsestäänselvyys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ennen kuvittelin, että naiset ovat ylpeitä kyvystään synnyttää lapsia ja olla maaemo ja elää syvästi. Tunnen upeita naisia ja voimakkaita, elämässä kolhuja kokeneita ihmisiä.

Nyt vasta olen tajunnut, kuinka rikkinäisiä naisia on paljon. Kaikki nää " miehen mieliksi posliini ja sullapa on majava" keskustelut kuvaa sitä, että ihminen ei ole ymmärtänyt olla ylpeä itsestään.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat