Vierailija

Kommentit (10)

Vieroitin itseni karkeista kokonaan. Ei ole tehnyt niitä nyt erityisesti mielikään sitten. Yritän olla koko vuoden syömättä karkkia. Urheilen enemmän ja namit pois. Perusruokaa normaaleja määriä, kasvispainoitteista ravintoa siis. Näillä yritetään selvitä täällä. Nälkää en ole nähnyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Lasken pisteitä, mutta en ole niin tarkka.

Viimeeksi kun pisteytin ruoat, menetin yöunet kamalan jatkuvan nälän vuoksi. Tämän takia otan nyt vähän rennommin.

On ollut tosi vaikeaa, kun olen tottunut syömään levyn suklaatakin kerralla. Nyt ostan mielitekoon pieniä karkkeja, kuten pikkupatukoita yksi tai kaksi.

Minä lähdin myös karppilinjalle, tosin hyvin lievästi koska imetän vielä.

Äsken kyllä nipistin pikkuisen palan tuoretta patonkia, teki niin mieli. Ja eilen join lohtusiiderin, kun vauva valvotti puoli kolmeen.

Mielitekoja ei varsinaisesti ole, mutta tuntuu myös että laihtuminen on tiukassa kun en uskalla kovin paljoa dieettiä kiristää.

Mulla , päinvastoin kun näköjään kaikilla muilla, laihis EI ole lähtenyt hyvin käyntiin. En siis ole laihtunut yhtään vähistä kaloreista huolimatta. Olo on edelleen läski ja pöhöttynyt. nyyhnyyh vaan.... Kyl tää tästä :)

..ihan mukavasti on alkanut sujumaan! Toki hirveästi on tehnyt makeaa mieli. Otin sitten kahvin kanssa kaksi palaa tummaa suklaata! KYLLÄ helpotti!!!

Tsemppiä sinulle ja kaikille laihiksen aloittaneille!!!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat