Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Tuli kutsu sellaisiin :-o Mikä juttu tää taas on?

Kommentit (20)

ovat luontaistuotteita, joita ei raskaana ollessa suositella.

Minä en käyttäisi aloe vera-rasvojakaan siis.

Lainaus:

Lainaus:

tuotteita, koska niitä ei ole tutkittu. Myöskään imettävän äidin ei kannata juoda esim. niitä juomia, koska ei ole tutkimusta niiden vaikutuksesta. Ja tämän sanoi ihan se myyjä siellä kutsuilla.

T. se joka ei muista numeroaan, mutta hihhulonniksi kyseistä touhua kutsui

Siis rasvaa käytetään tietenkin ulkoisesti! Juomat eri asia, en toki käyttäisi raskaana ollessa muuta lisävalmistetta kuin rautamehua jos sitä pakko käyttää. Ja magnesiumia otin muutaman kerran levottomien jalkojen vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

niitä aloe vera-tuotteita... Joskus olen kuullut tämmöisestä, mutta kokemusta ei ole että millaisia tuotteita myynnissä on. Kauneudenhoitoon liittyvää kaiketi. Varmaan sikahintaista ja "paljon parempaa kuin kaupassa".

rasvoihin, geeliin (todellakin parantaa lasten mustelmat nopeasti) ja deodoranttiin! Juomaakin olen kokeillut mutta itselläni ei oikein mitään mihin "auttaisi", mutta on parikin kaveria joka saanut juomasta avun närästykseen. Kannattaa mennä katsomaan!

ainakin minulla hampaita paremmin kuin "tavallisten merkkien" valkaisevat. Fluoriahan siinä ei ole, eli fluorin saannista pitää huolehtia muuten.

Tästä syystä en käytä meillä lapsilla tuota laisinkaan, vaikka myyjän mukaan käy kaikenikäisille ja oikein hammaslääkärit suosittelevat..

tuotteita, koska niitä ei ole tutkittu. Myöskään imettävän äidin ei kannata juoda esim. niitä juomia, koska ei ole tutkimusta niiden vaikutuksesta. Ja tämän sanoi ihan se myyjä siellä kutsuilla.

Siellä on ihmisiä jotka uskovat kyseisiin tuotteisiin kuin jumalaan.

Itse olin skeptikkona paikalla.

Päämyyntituote on juoma, jota juodaan vaivaan kun vaivaan. Tai ettei vaivoja tule. Lapsillekin oma maku. Lapset kun sitä juo, ei tarvi vitamiiniakaan antaa...

Sitä voi juoda lihavuuteen, poistaa nestettä ja moniin pitkäaikaissairauksiin ja ihottumiin ja varmaan kaikeen.

Paikalla olleiden vaivoja oli tosi paljon helpottanut. Outoa vaan, etä olivat lihavia ja sairaitakin...

Lisäksi myynnissä hammastahnoista, deodoranteista lähtien rasvoihin ja geeleihin.

Ja muutaman esimerkkinä voin kertoa, että esim. deodoranttia käyytäessäsi älä ihmettele, että haiset pahalle. Elimistö vaan puhdistaa kainalon kautta itseään. Osta siis dödö ja haise pahalle.

Aloe vera -hammastahna tekee hampaillesi ihmeitä. Sivutuotteena saat tosin vihertyvän harjan ja jopa hampaat. Tahna ei myöskän sisällä fluoria. Mutta auttaa varmaan kuitenkin vaikka mihin.

Ihmegeeli Gelly auttaa vaikka mihin. Syylät ja känsät lähtee, ja auringonpolttamat ja lapsen kuhmut esim. ovat paljon pienempiä kuin jos et käyttäisi Gellyä.

Mulla on ehkä jonkun lainen epäluulo, mutta hienoa että joidenkin ihmisten koko elämä on muuttunut kyseisten tuotteiden löytämsen jälkeen. Niitähän myydään valtavasti ja se juoma on se päämyyntivaltti.

Mutta eiköhän se myyjä saa ap:n vakuutettua tuotteiden tarpeellisuudesta :)

onhan se kivempi jos mustelma häipyy nopeammin.. Eihän se varmasti tärkein käyttötarkoitus ole, mutta hyvää ainetta aloe on lasten ja aikuisten iholle. Käytin aloerasvaa myös vatsavoiteena raskausaikana. t. 8 tai jotain sinnepäin

Lainaus:

mä en tiennytkään että lasten mustelmia pitää jotenkin erikseen yrittää parantaa.

Itse suhtaudun epäluuloisesti niihin mehuihin, kun olen lukenut netistä tutkimustuloksia ja kokeilin itsekin enkä huomannut vaikutusta. Mutta itselläni ei ole heinäallergioita mihin sitä tarvitsisin ja mihin uskon, että monilla on auttanut. Ennemmin maksaisin luonnontuotteesta vaivaan kuin söisin lääkkeitä, jotka nekin maksavat.

Itse pidän voiteista, ovat todella hyviä ja riittoisia. Niissä oikeasti ON aloe veraa, joka on tutkitusti hyvä iholle, se mainitaan tuoteselosteissa ensimmäisenä eikä viimeisenä niinkuin kaupan voiteissa. Geeli ON hyvä auringonpolttamaan, kutinaan, hyttysenpistoihin, sopii myös lapsille ja sitä voi laittaa mihin vain. Ja dödö on alumiiniton, mikä on hyvä, koska sillä on todettu olevan vaikutusta rintasyöpään. Ja alumiinitonta dödöä on kaupasta vaikea löytää....

Lainaus:

Siis rasvaa käytetään tietenkin ulkoisesti! Juomat eri asia, en toki käyttäisi raskaana ollessa muuta lisävalmistetta kuin rautamehua jos sitä pakko käyttää. Ja magnesiumia otin muutaman kerran levottomien jalkojen vuoksi.

kyseiset Aloe Vera tuotteet ovat parasta itseään. Aloe Vera %-määrä on suuri. Kaupoissahan nyt myydään mitä tahansa tuotteita aloe verana, jossa on vain 0,000jotain % aloe veraa, mutta näissä sitä on oikeasti paljon!

Ja näitä terveysvaikutteita he eivät oikeasti saa kertoa, voivat vain näin meidän kesken kertoa, koska tämähän ei ole patentoitu lääketuote.

Fluori on myrkky. Jos oot hammastahnan kans päässy eroon siitä, niin älä ihmeessä yritä jostai muualta sitä saada. Isoin vale on se, että ihminen muka tarvitsee fluoria. Otappa selvää, niin saat selville, että se on yksi pahimpia myrkkyjä, mitä ihminen popsii naamaansa. Monia kiistämättömiä tutkimuksiakin siitä, kuinka fluori vahingoittaa aivoja.

Olen itse käyttänyt sitä juomaa. On kyllä ollut toimiva omaan vatsavaivaan ja laktoosi vaivaan. Toki sitäkin suositellaan kokeiltavan jonkun aikaa. Vastustuskykyyn on ollu myös vaikutusta.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat