Vierailija

Siis kiertopäivä jne? Kiitos jo etukäteen.

Sivut

Kommentit (39)

Menkat alko 19. joulukuuta 1999 ja puuhailtiin 1.1.2000 yöllä tuhannen kännissä. Oviksesta ei hajuakaan, koska en tiennyt ovistesteistä tuolloin mitään ja omassa päässäkin laskin ihan väärin, koska luulin että ovis on 14 päivää menkoista eikä ennen menkkoja..

Eli vauvantekoseksi alkoi kun menkat loppui, joka toinen tai joka kolmas päivä tuosta lähtien pari päivää oletetun oviksen yli... Eli pari viikkoa tuolla tahdilla. Seksiä tais olla ovista edellisenä päivänä ainakin tätä kuopusta tehdessä ja tyttö tuli. Mutta oli siellä kai niitä edellisiäkin siemeniä odottamassa ;) Ekalla kerralla siis tällä metodilla tuli poika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

istä sai alkunsa kierron 7. päivänä (sen jälkeen ei seksiä ennen kuin raskaustesti näytti plussaa) ja toinen taas vasta kun kierron puoliväli oli ohi. Nämä tiedän, koska lasten isä on paljon matkatöissä ja pois pitkiäkin aikoja...

Me harrastettiin seksiä niin kauan kunnes ovulaatiotesti näytti plussaa. Plussa päivänä EI enää harrastettu eikä sen jälkeen. kaiken järjen mukaan ois pitänyt tulla tyttö, mutta poika meille on kuitenkin nyt tulossa :)

Olin aivan varma, että onnistun kikkailemaan sukupuolen vauvalle, sillä äitini on tuossa kuulemma 6 kertaa onnistunut. Eipä onnistunut meillä.

Eli silloin kannattaisi seksiä harrastaa säännöllisesti muutamana päivänä ennen ovulaatiota, jotta siellä olisi niitä vanhoja tyttösiittiöitä tyrkyllä munasolun irrotessa. Pojat taas ui nopeesti, eli jos seksiä harrastaa vasta just ovulaation tapahduttua, on pojat todennäköisemmin ensin perillä. Mutta aina on sitten poikkeuksia, eli eihän tähän varmaan kikkaa ole. Omat vanhempani ovat aikanaan tällä logiikalla tehneet pojan kolmen tytön jälkeen...

Sitten kolmena päivänä peräkkäin oltiin silleen. Neljäntenä päivänä kierrettiin talo vastapäivään kolme kertaa ja saman päivän iltana otettiin em tavarat sängyn alta pois. Tasan 9 kk päästä syntyi tyttö.

En muista tarkalleen kiertopäivää, mutta sen muistan että siinä kuussa oli vain yksi seksikerta. En tiedä oliko tuolla siittiöiden pitkäikäisyydellä jotain tekemistä asian kanssa...

Täytyi olla mahdollisimman kaukana ovulaatiosta ja yrittää kuukausi kuukaudelta lähemmäs.

Meillä meni neljä kuukautta ja olin jo varma pojasta mutta tytär tuli.

Hänen jälkeen vielä yksi poika1

tyttöjä tulee todennäköisemmin seksistä ennen ovista ja poikia sen jälkeen...??? Todennäköisyys on laskettu olevan 80/20. Ja meidän 3 lasta ollaan tehty tietoisesti tuolla systeemilä, ja onnistuttiin 100%

Siis valkovuodon, mahatuntemusten yms. perusteella. Ja mä olen erittäin säännöllinen. Kun sitten tyttöön tähdättiin niin seksiä oli kuvioissa pari kolme päivää ennen päivää, jolloin odotin ovuloivani. Ja tyttöhän se sitten oli! Poika meillä jo olikin ja hän oli ns. toivottu vahinko eli juuri kun päätettiin alkaa yrittää lasta, huomasinkin jo olevani raskaana. Otos on toki pieni, joten kuka tietää, onko pelkkää tuuria, vai tunnenko kroppani niin hyvin kuin kuvittelen.

Mun ollessa raskaana (emme tienneet lapsen sukupuolta), joku vinkkasi mun miehelleni:

" hyvät rakastajat saavat tyttöjä"

Ilmeisesti mun mies on sitte erinomainen rakastaja, koska meille napsahti poika... ja ihana poika onkin ;)

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat