Vierailija

Kommentit (11)

kaksi vuotta. Minä tykkäsin kovasti tuotteista. Ja uskon itse siihen että jos ei ole muuta elämää ja siis on aikaa heittäytyä TÄYSILLÄ mukaan, voi saada tuloksia ja tienata elantonsa ja rikastuakin. Minulla ei ollut aikaa todellakaan, enkä ymmärrä kenellä on. Mutta siis tuotteet hyviä!

olen muutamaa tuotetta kokeillut, enkä voi sanoa, että olisin eroa huomannu vastaaviin normaali kaupoissa myytäviin. Mullekin kehuttiin niitä niiiiiiin hyvinä etten enää muuta halua käyttää =).

Sisältö jatkuu mainoksen alla

miehen veljen vaimo kuskaa niitä viikoittain mulle tyrkylle kun ovat niin hyviä, taloudellisia, jne... ja ei tajua että mua ei kiinnosta. olen sen sanonut joka kerta kun sitä plääniä yrittää väkisin tehdä. ruokapöydässäkin hyökkää siitä kertomaan kun hyvin tietää että karkuun en pääse kun ruokailu kesken. ummet ja lammet lupaa että taloudellinen riippumattomuus jos lähdet tähän hommaan ilh:ksi.

en käytä tuotteita joissa lukee made in usa

Huvittavia nuo nimitykset kyllä on, huipputimanteista ja muista lähtien ;D

Kävin kerran kuuntelemaassa sellaisen openin ja toista kertaa en olisi voinut mennä, pokka ei pidä!! Odotin vaan että missä välissä porukka alkaa huudahdella " hallelujaa" .

En vaan minäkään ymmärrä miten kellään voi riittää aikaa siihen hommaan. Se on täysipäiväistä työtä, ylikin, eikä sitä todellakaan hoidella oman työn ohessa. Se pariskunta joka meidät mukaan houkutteli (fantastinen S****** pariskunta ;D kaikkihan siellä oli niin fantastista) oli jättänyt omat leipätyönsä ja yrittivät tulla tuolla toimeen. kyllähän he tulivatkin, mutta ei niillä varmasti ole koskaan aikaa lapsilleen kun mies juoksee silmät mustana ympäri Suomea pitämässä pläänejä ja vaimo pitämässä kasvohoitoja aamusta iltaan.

Siellä on aivan fantastinen lokkiperhe ;D Ja myyjät revittää pitkin kyliä pitämässä " pläänejä" ja juoksevat viikottain " oupeneissa" kuuntelemassa samaa jankutusta niistä fantastisista tuotteista. Parhaimmillaan siellä voi olla joku huipputimanttismaragdi tai mikä lie rubiini kertomassa..

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat