Vierailija

Lapsemme on nyt 2 ja puoli eikä ole rokkoa sairastanut.

Kommentit (8)

jos ette halua rokkoa niin heti tietenkin! mutta itse ajattelen, että jos ei viimeistään alakouluiässä sitä saa, niin sitten rokotutan.

..noh, meni kuukausi ja sai sen. Nyt on sitten kumpikin sen sairastanut, eikä edes ollut paha kummallakaan. Olen erittäin tyytyväinen, etten sitä ehtinyt ottaa. Joitain sairauksia on vain ehkä hyvä sairastaa??!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Oma poikani sai 3 vuotiaana, ennenkuin meni päiväkotiin. Eikä ole rokkoon sairastunut, vaikka sitä on ollut ainakin kahtena keväänä ja nyt syksyllä siellä pk:ssa.

Hyvää ikää on vaikea sanoa;) Toinen tytöistä sai rokotuksen ollessaan 2v8kk ja sairasti nyt 5,5v iässä erittäin erittäin lievän kolme päivää kestäneen vesirokon. Nuorin sai rokotuksen 1v neuvolassa ja hänelle näyttäisi tulleen riittävä suoja, koska ei sairastunut tälläkään kertaa.

Luin KTL:n sivuilta, että aikaisintaan vuoden ikäiselle lapselle voi antaa rokotteen.

Me otettiin eilen se rokote, lapsella ikää 1,5 vuotta.

sieltähän se sitten tuli eppuluokan ihan loppusyksystä. Siitä sitten uutena vuotena sairastivat kaikki loput neljä. Olipahan rysäys. Eräät lääkärit mulle sanoivat, että ottaisivat lapsilleen jos ei 10 ikävuoteen mennessä ole sairastuneet.

Meillä tauti oli aika kova, näppylöitä oli todella paljon ja kaikilla. Jälkitauteja siinä eniten pelkäsin, onneksi säästyttiin niiltä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat