Seuraa 

meidän 4,5-v tyttö on aivan mahdoton nimittelemään meitä, lähinnä minua, isäänsä ja siskoansa, myös muita läheisiä ja tuttuja ihmisiä. Lisäksi on tosi uhmakas ja näsäviisas tyyliin " minuahan et määräile" ja " nyt kyllä tottelet kun minä sanon näin!" - tunnustan, osa on minulta opittuja lauseita...

tuollainen käytös osuu ilmeisesti minua johonkin arkaan paikkaan, koska en vain voi sietää tuota nimittelyä ja yli kävelemistä. En voi leikkiä että en huomaa sitä, enkä saa käytöstä pois kitkettyä, varsinkaan kun tiedän että hoidossa sitä harjoitellaan ahkerasti...

Käyttäytyvätkö muut samanikäiset näin ja miten te muut suhtaudutte nimittelyyn?

Kommentit (2)

Meillä tyttö tosin ei nimittele meitä,mutta muuta uhmaa on ja usein kuulen, että tämä ei kuuku sulle..huolehdi omista asioistasi, jättäkää mut rauhaan, ihan tyhmää ym.. eli taitaapa kuulua ikään..

Onneksi niitä tuntuu olevan muillakin , kuin meillä

Aivan sietämätöntä. Ei minulla siihen mitään hyvä konsteja ole, kunhan halusin kertoa, ettet ole ainoa, joka tuosta kärsii. Itse kyllä välittömästi yritän torjua nuo " minua et määrää" yms -jutut sanomalla, että " kylläpä määrään, minä olen sinun äitisi" tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat